Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tar hand om två gigantiska skavsår. Var inte så himla bra idé att ta på sig helt nya skor och ha dessa en hel dag (utan strumpor i) när det dels var jättevarmt och jag dels åkt både tåg, buss och gått en hyfsad bit. Skavsårsplåster åkte på lite för sent och när jag tog av de slet de med sig huden på blåsan så har ett stort öppet sår på varje häl. Lovely.
Idag blev det shorts! Höll på att smälta bort i våra 25 grader igår i mina jeans så imorse dammade jag av mina shorts istället
Kom precis överens med en kollega om att bli nykterist och vegetarian maj månad ut.
Du måste hålla oss uppdaterade Maj ut
Läste: ”idag blev det shots” och hann tänka att det kanske var lite väl tidigt för det
Inte den enda som är skeptisk....Höll ju vadet om att laga min egen mat så har ändå goda förhoppningar på detta. Även om chefen är oerhört skeptisk
Krya på dig.En sådan huvud värk. Tror att jag kollapsar snart!
Grattis kvällstidningen. Ni har hittat en cro magnon.
Tack. Här sitter man och jobbar och ser nästan dubbeltKrya på dig.
Så du tycker det är ok att man kommer hit o våldtar folk? Eller hade du tyckt annorlunda om artikeln om dom varit svenska?Grattis kvällstidningen. Ni har hittat en cro magnon.
(för jävligt - och etiskt tveksamt - att de vill sälja lösnummer på sån skit)
Så du tycker det är ok att man kommer hit o våldtar folk? Eller hade du tyckt annorlunda om artikeln om dom varit svenska?