Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tar hand om två gigantiska skavsår. Var inte så himla bra idé att ta på sig helt nya skor och ha dessa en hel dag (utan strumpor i) när det dels var jättevarmt och jag dels åkt både tåg, buss och gått en hyfsad bit. Skavsårsplåster åkte på lite för sent och när jag tog av de slet de med sig huden på blåsan så har ett stort öppet sår på varje häl. Lovely.

Aj din stackare :down:

Snart dags att bege mig mot tåget. In till grannstaden och kolla domen med bilen. Håll en tumme på att det är ett billigt fel (förvisso kan väl INGET bli billigt när man har bilen på en märkesverkstad :cool:..).

Förlåt för gnällinlägg.
Huvudvärken samma som igår och har hållit på ca 1 vecka så nu är det gnällhumör och slut på tålamod.
Migrän är det inte men funderar på om det kan vara synen som ligger bakom, migrän är det inte (om den inte ändrat sig och fått något nytt ryck?) Inte skoj men det går med en hel dos envishet.
Just nu testar jag att skrämma bort den med tvättstugan, verkar inte fungera så strålande tyvärr.:crazy:

Vad i helvete

D2FD9AB8-B31F-4781-9AA3-28AFEC084CDD.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka