Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inflyttningsbukefest?Joxar i källaren. Mitt lager börjar bli uppackat nu fortfarande lite rörigt men det tar sig.
Haha bara jag fått lite mer ordning så kan vi nog ordna detInflyttningsbukefest?
Kan du inte ladda den i bilen?Jag har ingen ström! Hela byn är strömlös.. Och snart dör telefonen. 6% kvar
Försöker googla på vad det kan vara som hänt men hittar inget..
Lägg något i mellan då.Hahaha, lyckades öppna fönstret ovanför soffan. Otroligt skönt med lite med frisk luft. Har balkongdörren öppen en liten springa kan inte mer eftersom då gräver sig katten igenom. Jättekonstigt fönster ovanför balkongdörren. Ett fönster som går utåt men ingen hasp för att sätta fast den i öppet läge. Därför helt oanvändbart
Inte helt ömöjligt att det kan ha försvunnit i postenLite sur på mig själv för att jag inte fixat ett reservmedlemskort för villägarnas rf. Förra gången fick jag låna släp i alla fall, trots att jag inte kunde visa upp medlemskortet, men det är ju pinsamt att jag inte kan visa upp ett nu heller. Jag behöver låna släpet i morgon. Nu har jag i alla fall beställt ett nytt kort. Jag kan inte ens minnas att jag sett originalkortet, men fick ju påminnelse på medlemsavgiften, så jag kanske inte ens har fått kort och räkning? Det var ju rätt rörigt i vintras när hjärnan funkade så dåligt.
Hon får inte vara på balkongen? Isåfall kanske det är värt att göra en nätdörr eller nät på balkongen ?Hahaha, lyckades öppna fönstret ovanför soffan. Otroligt skönt med lite med frisk luft. Har balkongdörren öppen en liten springa kan inte mer eftersom då gräver sig katten igenom. Jättekonstigt fönster ovanför balkongdörren. Ett fönster som går utåt men ingen hasp för att sätta fast den i öppet läge. Därför helt oanvändbart
Det kan ha försvunnit i posten ja. Det har inte ens kommit fram när jag städat.Inte helt ömöjligt att det kan ha försvunnit i posten
Hon får inte vara på balkongen? Isåfall kanske det är värt att göra en nätdörr eller nät på balkongen ?
Lägg något i mellan då.
Kan du inte sätta dit en hasp då?Känns instabilt om det skulle blåsa lite eller komma på sniskan. Men med ett vädringsfönster öppet så är det lite mer uthärdligt.
Jag förstår inte riktigt. Varför är det känsligt? Det är ju din balkong?Det är inte nätad ännu, vill göra det men det är lite känsligt eftersom balkongen vetter direkt mot gatan. En vän föreslog idag att jag skulle köpa två krukor och plantera luktärter, då behöver jag nät för att göra en spaljé. Då kommer det lukta gott också. Finns det några andra klängväxter som växer snabbt? Katten skulle också älska lite grönska.
Jag förstår inte riktigt. Varför är det känsligt? Det är ju din balkong?
Jag hade satt upp nät helt klart oavsett.
Luktärtor absolut! Klematis är annars lite av en favorit
Kan du inte sätta dit en hasp då?
Aha ok. Men har svårt att se varför inte. Du kanske kan prata med din hyresvärd och föra fram de stora fördelarna med nät och bara att du vill dubbelkolla att det är ok att sätta upp och att du givetvis tar ner sedan vid en eventuell flytt.Nja, lite orolig att min HV inte gillar det. Och jo, jag har ett förstahandskontrakt men blir ändå nervös Privatvärd. hade det varit stort kommunalt bostadsbolag hade jag bara nätat.