Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridit fina hästen och kört pälsbollen en sväng. Fina hästen verkade nöjd med nya täcket :up: synd bara att hela luvan som medföljde var alldeles för stor och däirför inte kan användas :down:
Känner att fysiterapeutens övningar sakta börjat ge resultat. :up: Känns bra!
Strax dax att sova!

Aha ok. Men har svårt att se varför inte. Du kanske kan prata med din hyresvärd och föra fram de stora fördelarna med nät och bara att du vill dubbelkolla att det är ok att sätta upp och att du givetvis tar ner sedan vid en eventuell flytt.

Det idiotiska är att jag redan har en ställning byggd runt balkongen. Så i princip det enda jag behöver är ett nät och buntband (har jag redan) och inget annat behövs. Men jo, ska kanske prata med HV. Men velar eftersom jag inte vill störa honom heller - särskilt som jag redan haft problem med el, säkring/propp som gick och jag fick ringa och störa. Jag är en idiot ibland. :meh:

Det idiotiska är att jag redan har en ställning byggd runt balkongen. Så i princip det enda jag behöver är ett nät och buntband (har jag redan) och inget annat behövs. Men jo, ska kanske prata med HV. Men velar eftersom jag inte vill störa honom heller - särskilt som jag redan haft problem med el, säkring/propp som gick och jag fick ringa och störa. Jag är en idiot ibland. :meh:
Bor/jobbar han i närheten? Isåfall ta med en sockerkaka nästa gång!

Lång dag. Körde hemifrån ca 6.20 och kom hem 21.45. Därefter har jag duschat och ätit mumsig kålpudding :d
Nu är det snart sovdags så att jag orkar med morgondagen :)

Prata, baka, kaka.
Katten kollar läget.
MJLee svala vindar får

1525729508985.webp

Kvällens mission är att bygga en flyttbar hönsgård. Uteboxarna blir för varma i solen så dom kan inte vara där längre. Hoppas jag får gå lite tidigare från praktiken i dag. Behöver plugga oxå. Motivationen finns äntligen men tiden?
Strålande solsken ute och snart dax att cykla i väg igen till praktiken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V