Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha ok. Men har svårt att se varför inte. Du kanske kan prata med din hyresvärd och föra fram de stora fördelarna med nät och bara att du vill dubbelkolla att det är ok att sätta upp och att du givetvis tar ner sedan vid en eventuell flytt.
Bor/jobbar han i närheten? Isåfall ta med en sockerkaka nästa gång!Det idiotiska är att jag redan har en ställning byggd runt balkongen. Så i princip det enda jag behöver är ett nät och buntband (har jag redan) och inget annat behövs. Men jo, ska kanske prata med HV. Men velar eftersom jag inte vill störa honom heller - särskilt som jag redan haft problem med el, säkring/propp som gick och jag fick ringa och störa. Jag är en idiot ibland.
Bor/jobbar han i närheten? Isåfall ta med en sockerkaka nästa gång!
Bor i samma hus och äger en guldsmedsaffär 50 meter härifrån. Har dessutom låst mig ute och fått be om reservnyckel så jag kunde ta mig in igen. Därav nyckel utanför lägenheten
Prata, baka, kaka.
Katten kollar läget.
MJLee svala vindar får
Din blick/uppsyn skriker typ dagsfylla på uteservering.
Jag tar mina 20 kilo huvudvärk och gömmer mig, vare sig vatten, kaffe eller medicin verkar göra minsta nytta.
Jag tar mina 20 kilo huvudvärk och gömmer mig, vare sig vatten, kaffe eller medicin verkar göra minsta nytta.