Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det låter som något som MÅSTE filmasJorrååååsååatttt eeeeemmm. Stylistgrannen kom förbi och hade ett förslag att hennes polare som jobbar i filmbranschen skulle filma min flytt. Hahahahah så sjukt. Hon var iaf taggad. Kommer ju helt klart bli ett riktigt spektakel. Jag ska ju alltså BÄRA allt jag äger genom kvarteret. Vi kommer passera vad som kallas "catwalken" förbi kvarterets trendiga cafeér där folk sitter på rad och glor på folk. Vi lär ju vandra förbi typ 789 gånger med franslampor, flamingos, rosa fåöljer och gud vet allt. De som ska bära är en mix av catwalkmodeller, kvartererts äldre gubbiga bohemer i kostym med cigarr, jag i egen hög person , min fotograf "orten-kille" med tatueringar, löst modefolk, kulturbohemer och eventuellt granntanten
Jag tycker det låter som något som MÅSTE filmas
Jag funderar på att åka och sätta mig på ett av de där caféerna bara för att se showenJorrååååsååatttt eeeeemmm. Stylistgrannen kom förbi och hade ett förslag att hennes polare som jobbar i filmbranschen skulle filma min flytt. Hahahahah så sjukt. Hon var iaf taggad. Kommer ju helt klart bli ett riktigt spektakel. Jag ska ju alltså BÄRA allt jag äger genom kvarteret. Vi kommer passera vad som kallas "catwalken" förbi kvarterets trendiga cafeér där folk sitter på rad och glor på folk. Vi lär ju vandra förbi typ 789 gånger med franslampor, flamingos, rosa fåöljer och gud vet allt. De som ska bära är en mix av catwalkmodeller, kvartererts äldre gubbiga bohemer i kostym med cigarr, jag i egen hög person , min fotograf "orten-kille" med tatueringar, löst modefolk, kulturbohemer och eventuellt granntanten
Jag funderar på att åka och sätta mig på ett av de där caféerna bara för att se showen
Jag tror bestämt att jag har pajat ett revben Sjukt störigt!
Du anar inte hur lockande det vore att joina in!Jorrååååsååatttt eeeeemmm. Stylistgrannen kom förbi och hade ett förslag att hennes polare som jobbar i filmbranschen skulle filma min flytt. Hahahahah så sjukt. Hon var iaf taggad. Kommer ju helt klart bli ett riktigt spektakel. Jag ska ju alltså BÄRA allt jag äger genom kvarteret. Vi kommer passera vad som kallas "catwalken" förbi kvarterets trendiga cafeér där folk sitter på rad och glor på folk. Vi lär ju vandra förbi typ 789 gånger med franslampor, flamingos, rosa fåöljer och gud vet allt. De som ska bära är en mix av catwalkmodeller, kvartererts äldre gubbiga bohemer i kostym med cigarr, jag i egen hög person , min fotograf "orten-kille" med tatueringar, löst modefolk, kulturbohemer och eventuellt granntanten
Du anar inte hur lockande det vore att joina in!
Min borde vara på spisen,men rumpan är tung i soffan.Maten är i ugnen
Roar mig med att
1. Dricka rödvin (joså att eeeee alltså skulle ju bli nykterist men reviderade detta lite )
2. Lyssna på min spotifylista "patetiska retroballader". Hoppas att grannskapet njuter lika mkt som mig då jag har alla fönster öppna
3. Läsa på inför valet. Kollar siffror för kvarteret. Liberalerna var över 100% mer populära i mitt kvarter än i resten av landet vid förra valet. Men M krossade med drygt 45% av rösterna
Neeeeeej!!
Äntligen duschat och förflyttat mig till sängen. Då piper min Dexcom. Blodsocker på 3.8 och kraftigt sjunkande. WTF liksom.
Redigt irriterad och trött. Ska upp tidigt imorgon för att åka till Lysekil och hämta häst
Här leder Fi med 217% mer än genomsnittet