Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jorrååååsååatttt eeeeemmm. Stylistgrannen kom förbi och hade ett förslag att hennes polare som jobbar i filmbranschen skulle filma min flytt. Hahahahah så sjukt. Hon var iaf taggad. Kommer ju helt klart bli ett riktigt spektakel. Jag ska ju alltså BÄRA allt jag äger genom kvarteret. Vi kommer passera vad som kallas "catwalken" förbi kvarterets trendiga cafeér där folk sitter på rad och glor på folk. Vi lär ju vandra förbi typ 789 gånger med franslampor, flamingos, rosa fåöljer och gud vet allt. De som ska bära är en mix av catwalkmodeller, kvartererts äldre gubbiga bohemer i kostym med cigarr, jag i egen hög person :p , min fotograf "orten-kille" med tatueringar, löst modefolk, kulturbohemer och eventuellt granntanten :rofl:
Jag tycker det låter som något som MÅSTE filmas :rofl:

Just hemma från Stockholm, låååång och tröttande dag, men fick allt gjort. Köpte dramaten väskan på Clas Ohlson, den är tom ännu fulare i verkligheten :meh: fick också med mig två förvaringslådor och ett paket kopieringspapper när jag ändå var där - varför köper man alltid mer än man tänkt i vissa butiker? Var mycket frestad av en socellsslinga till balkongen men motstod tappert. Köpte mat på Hemköp i Åhlens medan jag ändå var i krokarna så jag slipper gå till ICA imorgon, jag lat? Nääääh :angel: Ut till Huddinge, fastnar på vägen tillbaka till T-Centralen eftersom någon idiot gått på spåret, grrr :rage: men hann och min brorson mötte upp eftersom jag lovat att kopiera något till honom på en usb sticka.

Midsommarvärme :arghh: hatar sommaren och svett. Något jag inte saknar med Stockholm, att sitta fast på ett varmt pendeltåg och stressa att man missar bussen. Nu har jag ätit sushi men är så sjukt glass/godis sugen att jag håller på att gå åt. Jäklar att allt är stängt i 'centrala' Bollnäs. Nästan så att jag vill baka en chokladkladdkaka för att stilla suget. Eller gå till ICA bara för att köpa glass eller godis, eller helst både ock.

Jorrååååsååatttt eeeeemmm. Stylistgrannen kom förbi och hade ett förslag att hennes polare som jobbar i filmbranschen skulle filma min flytt. Hahahahah så sjukt. Hon var iaf taggad. Kommer ju helt klart bli ett riktigt spektakel. Jag ska ju alltså BÄRA allt jag äger genom kvarteret. Vi kommer passera vad som kallas "catwalken" förbi kvarterets trendiga cafeér där folk sitter på rad och glor på folk. Vi lär ju vandra förbi typ 789 gånger med franslampor, flamingos, rosa fåöljer och gud vet allt. De som ska bära är en mix av catwalkmodeller, kvartererts äldre gubbiga bohemer i kostym med cigarr, jag i egen hög person :p , min fotograf "orten-kille" med tatueringar, löst modefolk, kulturbohemer och eventuellt granntanten :rofl:
Jag funderar på att åka och sätta mig på ett av de där caféerna bara för att se showen :angel: :up: :love:

Du anar inte hur lockande det vore att joina in! :D :D

Neeeeeej!!

Äntligen duschat och förflyttat mig till sängen. Då piper min Dexcom. Blodsocker på 3.8 och kraftigt sjunkande. WTF liksom. :confused::rage:

Redigt irriterad och trött. Ska upp tidigt imorgon för att åka till Lysekil och hämta häst

Roar mig med att
1. Dricka rödvin (joså att eeeee alltså skulle ju bli nykterist men reviderade detta lite :angel: )
2. Lyssna på min spotifylista "patetiska retroballader". Hoppas att grannskapet njuter lika mkt som mig då jag har alla fönster öppna :rofl:
3. Läsa på inför valet. Kollar siffror för kvarteret. Liberalerna var över 100% mer populära i mitt kvarter än i resten av landet vid förra valet. Men M krossade med drygt 45% av rösterna :p

Roar mig med att
1. Dricka rödvin (joså att eeeee alltså skulle ju bli nykterist men reviderade detta lite :angel: )
2. Lyssna på min spotifylista "patetiska retroballader". Hoppas att grannskapet njuter lika mkt som mig då jag har alla fönster öppna :rofl:
3. Läsa på inför valet. Kollar siffror för kvarteret. Liberalerna var över 100% mer populära i mitt kvarter än i resten av landet vid förra valet. Men M krossade med drygt 45% av rösterna :p

Här leder Fi med 217% mer än genomsnittet :D

Här leder Fi med 217% mer än genomsnittet :D

Bor du i studentområde?
Såhär röstade mitt kvarter:

F4BEDCAB-F7B8-4130-9F1B-9FCF8A6D3888.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V