Jag måste duscha
Jag med, men jag har inte eldat så det finns inget varmvatten... Får duscha en annan dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste duscha
Jag ska på kör om 50 min och är svettig med skitigt hårJag med, men jag har inte eldat så det finns inget varmvatten... Får duscha en annan dag.
Jag ska på kör om 50 min och är svettig med skitigt hår
Slemsugen funkar utmärkt även till näsan.Har snor till en hel befolkning, alternativen är snart antingen tamponger i näsan eller slemsugen på avdelningen
Chefen på avd kom förbi och klappade mig på axeln och sa att vi borde ses innan praktikens slut och prata om hösten
Vadå har du testat ?Slemsugen funkar utmärkt även till näsan.
JappVadå har du testat ?
Åååh nej, håller tummarna Men vilken tur att du kollade upp det och snabbt KramMin kropp stöter ut de inre stygnen. Läkaren hittade även en liten knöl som måste kollas upp så nu blir det till att boka tid på sjukhuset igen. Det som såg så fint ut när de yttre stygnen togs bort, nu är det totalt kaos med sår och knölar o fan och hans moster
Åååh nej, håller tummarna Men vilken tur att du kollade upp det och snabbt Kram
Du är fantastiskt och du har lyckats få mitt humör ett snäpp bättre, inte för det var så dåligt innan men du lyfte det en bit ändå och det tackar jag dig ödmjukast förIbland blir jag så, trött, så trött på mig själv. Skrikit till stackars Buke om min förbannade hårddisk, haft panik, laddat hem i princip varenda recovery som finns, gratis och trial. Svurit mer, köpt en 6TB ny HDD för att kunna lägga över vad som kunde räddas. Host, laddat hem vad jag kunde komma ihåg att jag hade där Hatat livet lite mer. Skrikit på katten (faktiskt) när hon mitt i processen lugnt gick ovanpå HDD som slocknade när hon lyckades dra ur elsladden.
Haft lite mer panik. Idag, för en halv timme sedan fick jag den ljusa idén att kolla på Permissions. Jämförde dem med en annan fungerande HDD, insåg att den jäveln lyckats ta bort de permissions som behövdes. La till dem igen (gick på 15 minuter) och voila! Nu fungerar fanskapet som en dröm.
PS. Katten fick en stor näve Partymix som plåster på såren för elak skrikande kattslav.
PPS. Inte för att hon brydde sig om att jag skrek utan fortsatte bara lugnt sin väg med svansen rakt upp, och jag kunde inte plocka bort henne pga rädsla för att trampa på mer sladdar - don't ask.
Du kommer säga äntligen när du kommer därifrån med. Hoppas dock besöket blir trevligt.Äntligen framme i Södertälje