Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
:arghh: Försöker plugga inför morgondagens seminarium, jag skulle kunna luta mig tillbaka och bara hänga på gruppen men då känns det värdelöst att ens åka. :banghead: Huvudet värker och jag borde även packa inför helgen när vi ska till mamma. Pratade just med syrran och försökte komma på någon present till mamma, vi kommer inte på något, hon ska inte ha några grejer, vi hittar inget evenemang som skulle kunna passa henne och sen körde vi slut på idéer. :banghead:

Läser vad ni skriver men är i min egen bubbla.

Sjukhuset hörde av sig och ville få kontakt med mig, mamma hade frågat efter mig. De bad mig komma, men nu är jag en bra bit därifrån... dödsångest i kombination med massor med smärtstillande = min mamma tror att personalen skulle ta död på henne. Hon var helt borta i huvudet pga av all smärtlindring, mindes inte ens var jag bodde.

Har förnyad respekt för alla anhöriga till dementa. Fy fan för att höra saker som är tuffa, men man vet inte är sanna - och sedan lämna över ansvaret över sin närstående på någon annan.

Nu ska jag strax ringa till avdelningen och höra om det lugnat ner sig.

Sjukhuset hörde av sig och ville få kontakt med mig, mamma hade frågat efter mig. De bad mig komma, men nu är jag en bra bit därifrån... dödsångest i kombination med massor med smärtstillande = min mamma tror att personalen skulle ta död på henne. Hon var helt borta i huvudet pga av all smärtlindring, mindes inte ens var jag bodde.

Har förnyad respekt för alla anhöriga till dementa. Fy fan för att höra saker som är tuffa, men man vet inte är sanna - och sedan lämna över ansvaret över sin närstående på någon annan.

Vi fortsätter hålla tummar, tår och tassar för henne :heart Kom ihåg att ta hand om dig själv också :heart :heart

:heart:heart:heart

:heart:heart:heart

Helt sinnessjukt stressad... Äntligen lämnat in ansökan till nya skolan, nu måste jag vänta ytterligare tills nästa vecka innan jag kan ladda upp mina betyg i ansökan (som borde varit komplett igår). Och så måste jag boka tid hos vårdcentralen för att få ett intyg gällande min GAD. Men innan jag vet om jag har kommit in eller inte så kan jag inte ansöka om aktivitetsersättning ändå.. Och lägenheten som jag väntar på blir ledig i juni, dvs jävligt tajt om jag behöver leta annan inkomst :arghh:. Mår så otroligt dåligt över alltihop

Har just hyrt ut lägenheten! :banana: Känns superbra. La ut en annons på blocket och fick typ 500 svar på en timme :rofl: :nailbiting: Men i klassisk Törnis-anda hyrde jag ut till en ung tjej som skulle flytta hit och börja studera. Hon var VÄLDIGT glad kan jag säga ;)

Mitt knä är.tydligen rätt sönder
Läkaren undrade hur jag kunde gå på det
"Vem har tid att känna efter" sa jag då.
Men vila och jobba så blir det nog bra

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025