Ja det har du!Det är det men samtidigt är jag inte jätteförvånad. Som sagt, det är tur att jag har andra bra människor omkring mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det har du!Det är det men samtidigt är jag inte jätteförvånad. Som sagt, det är tur att jag har andra bra människor omkring mig
Läser vad ni skriver men är i min egen bubbla.
Sjukhuset hörde av sig och ville få kontakt med mig, mamma hade frågat efter mig. De bad mig komma, men nu är jag en bra bit därifrån... dödsångest i kombination med massor med smärtstillande = min mamma tror att personalen skulle ta död på henne. Hon var helt borta i huvudet pga av all smärtlindring, mindes inte ens var jag bodde.
Har förnyad respekt för alla anhöriga till dementa. Fy fan för att höra saker som är tuffa, men man vet inte är sanna - och sedan lämna över ansvaret över sin närstående på någon annan.
Nu ska jag strax ringa till avdelningen och höra om det lugnat ner sig.
Läser vad ni skriver men är i min egen bubbla.
Sjukhuset hörde av sig och ville få kontakt med mig, mamma hade frågat efter mig. De bad mig komma, men nu är jag en bra bit därifrån... dödsångest i kombination med massor med smärtstillande = min mamma tror att personalen skulle ta död på henne. Hon var helt borta i huvudet pga av all smärtlindring, mindes inte ens var jag bodde.
Har förnyad respekt för alla anhöriga till dementa. Fy fan för att höra saker som är tuffa, men man vet inte är sanna - och sedan lämna över ansvaret över sin närstående på någon annan.
heartLäser vad ni skriver men är i min egen bubbla.
Det är det ingen skottlossning än så det är god mat och gott ölDu kommer säga äntligen när du kommer därifrån med. Hoppas dock besöket blir trevligt.
och idag...Nä. Samma sak idag med
❤❤❤❤Mamma är lugn igen (tacka Gud för Oxascand). Nu ska jag strax sova som en stock, men kommer gå upp tidigt för att kunna åka till sjukhuset i ottan.
Alltså @athena_arabians stackare! Du kan få adoptera mig istället så kommer jag förbi och bor i lillstugan... Öhmmm kanske gjorde det hela ännu värre nu men Nej men seriöst, det är verkligen deras förlust. Du är ju bäst helt enkelt!
Inget större problem med Tälje, bodde där i 10 år fast det var länge sedan nu. Vissa problemområden bör kanske man undvika men centrum o runt kanalen är lugna.Det är det ingen skottlossning än så det är god mat och gott öl
Jag var liksom förbi det där med att komma undan med en slarvig knut i håret den hade suttit där några dagar... men jag hann dusch och tankning innan kören iaf.Långt hår? Då kan man alltid sätta upp det så det inte blir några problem. Äsch, lite BO är inga problem, ta på dig en ren tröja, byxor, jacka.