Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska nog gå över till grannen snart och hälsa på valparna. De blir 8 v på onsdag :love:

Bild från förra veckan

Screenshot_20180504-095450.webp

Alltså @athena_arabians stackare! :( Du kan få adoptera mig istället så kommer jag förbi och bor i lillstugan... Öhmmm kanske gjorde det hela ännu värre nu men :cautious::laugh: Nej men seriöst, det är verkligen deras förlust. Du är ju bäst helt enkelt!
Ja hahaha. Du är ju numera inställd på att bo litet..... Så lillstugan vore nog perfekt för dig.

@athena_arabians - tror det kan bli lite väl spännande? :nailbiting:

Vaknade vid kvart i sju.
Det stod redan en byggbil på gården och det sågades och snickrades på tvättstugan. Idag ska det komma en container och jag ska köra skräp. Både byggskräpet och en massa mög från tidigare ägare.

väntar bara på att Hörby ska leverera ett nytt hjul till skottkärran. Jag byter hjul varje år. De spricker, slangen klarar inte frost och nu senast så har hela däcket krackelerat så korden är framme.
Synd eftersom jag älskar skottkärran. Den är perfekt. 120 liters i metall. Har reklamerat ett gäng men nu orkade jag inte utan bara beställde ett nytt hjul. 600 spänn. Halva kärrans kostnad liksom...

Fyfan är vaken (knappt) och ska gå och ta hand om en leverans på lager. Har glömt kamma mig insåg jag just. Iklädd stor stockad tröja med pälsbollar och ser helt överkörd ut. Att åka tuben vid denna tidpunkt gör inte humöret bättre heller :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka