Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strax dags att cykla mot tåget för att besöka mamma. Inga nyheter under natten, men hon ligger kvar på intensiven.
Strax dags att cykla mot tåget för att besöka mamma. Inga nyheter under natten, men hon ligger kvar på intensiven.
Sitter på tåget utanför Kävlinge. Står still...Men alltså jävla klydd med tågen nu på morgonen
Kul.... Jag lämnade precis Kävlinge med ett tåg senare än vanligt. Jag pallar inte trängas med alla stressade människor.Sitter på tåget utanför Kävlinge. Står still...
Ja hahaha. Du är ju numera inställd på att bo litet..... Så lillstugan vore nog perfekt för dig.Alltså @athena_arabians stackare! Du kan få adoptera mig istället så kommer jag förbi och bor i lillstugan... Öhmmm kanske gjorde det hela ännu värre nu men Nej men seriöst, det är verkligen deras förlust. Du är ju bäst helt enkelt!
Ja hahaha. Du är ju numera inställd på att bo litet..... Så lillstugan vore nog perfekt för dig.
@athena_arabians - tror det kan bli lite väl spännande?
Men glamourfaktorn på egendomen skulle öka exponentiellt