Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sur.
Avkomman fick häpna utrop från ny läkare eftersom hen sökt för misstänkt astma. Hen blir andfådd för ingenting. De undersökte hen upp och ner i flera dagar tills läkare frågar om hens dåliga blodvärden.
Va - dåliga blodvärden? Jo blodvärdena har varit usla länge, varför har det inte undersökts?
Till avkomman har vården sagt att det ser helt OK ut.
Hens blodvärde ligger på 113.

Själv har jag blodvärde på 98 och min läkare säger att det är helt OK. Eftersom jag haft det under en längre period. Jag får hjärtklappning bara av att resa mig häftigt. Orkar inte gå längre än något hundratal meter innan jag måste stanna. :meh::meh::meh:
Grrrr. 113 är oroande och 98 är helt OK.......
72 gav hot om inläggning på sjukhus.

Ni har hård konkurrens just nu :love:
Sover igen lite med inför nästa veckas äventyr. Svåraste blir att lämna denna

IMG_20180503_172613_994.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka