Jahapp, dagen blev så där då mamma ringde med akut sjuk katt. Hon åker in nu iaf.
Hoppas det går bra med kisse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jahapp, dagen blev så där då mamma ringde med akut sjuk katt. Hon åker in nu iaf.
Nope.
Det har ju åkt från UK till USA.
Det är fortfarande i LA och USPS säger att det nu är hos tullen.
Sedan skickar de det hit.
Och varför skickades det inte rätt eller tillbaka på en gång?
Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.
Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.
Nope.
Det har ju åkt från UK till USA.
Det är fortfarande i LA och USPS säger att det nu är hos tullen.
Sedan skickar de det hit.
Aha ... Vilken himla otur. Jag har aldrig haft post fastna i tullen har pa alla ar jag fatt post hit. USPS har inget att gora med paketet forran det kommer fran tullen, tyvarr, da skulle sakert tullverksamheten blivit effektiverad ocksa.
Sedan undrar man ju verkligen varfor UK skickade det hit?
Darfor att det tydigen fastnade i tullen. USPS kan inte gora nagot forran det ar ute fran tullen och tillgangligt for dem igen.
Ibland blir jag så, trött, så trött på mig själv. Skrikit till stackars Buke om min förbannade hårddisk, haft panik, laddat hem i princip varenda recovery som finns, gratis och trial. Svurit mer, köpt en 6TB ny HDD för att kunna lägga över vad som kunde räddas. Host, laddat hem vad jag kunde komma ihåg att jag hade där Hatat livet lite mer. Skrikit på katten (faktiskt) när hon mitt i processen lugnt gick ovanpå HDD som slocknade när hon lyckades dra ur elsladden.
Haft lite mer panik. Idag, för en halv timme sedan fick jag den ljusa idén att kolla på Permissions. Jämförde dem med en annan fungerande HDD, insåg att den jäveln lyckats ta bort de permissions som behövdes. La till dem igen (gick på 15 minuter) och voila! Nu fungerar fanskapet som en dröm.
PS. Katten fick en stor näve Partymix som plåster på såren för elak skrikande kattslav.
PPS. Inte för att hon brydde sig om att jag skrek utan fortsatte bara lugnt sin väg med svansen rakt upp, och jag kunde inte plocka bort henne pga rädsla för att trampa på mer sladdar - don't ask.
Du har aldrig tänkt tanken att kattsäkra dina sladdar och diskar?Ibland blir jag så, trött, så trött på mig själv. Skrikit till stackars Buke om min förbannade hårddisk, haft panik, laddat hem i princip varenda recovery som finns, gratis och trial. Svurit mer, köpt en 6TB ny HDD för att kunna lägga över vad som kunde räddas. Host, laddat hem vad jag kunde komma ihåg att jag hade där Hatat livet lite mer. Skrikit på katten (faktiskt) när hon mitt i processen lugnt gick ovanpå HDD som slocknade när hon lyckades dra ur elsladden.
Haft lite mer panik. Idag, för en halv timme sedan fick jag den ljusa idén att kolla på Permissions. Jämförde dem med en annan fungerande HDD, insåg att den jäveln lyckats ta bort de permissions som behövdes. La till dem igen (gick på 15 minuter) och voila! Nu fungerar fanskapet som en dröm.
PS. Katten fick en stor näve Partymix som plåster på såren för elak skrikande kattslav.
PPS. Inte för att hon brydde sig om att jag skrek utan fortsatte bara lugnt sin väg med svansen rakt upp, och jag kunde inte plocka bort henne pga rädsla för att trampa på mer sladdar - don't ask.
Du har aldrig tänkt tanken att kattsäkra dina sladdar och diskar?
heart
*stor kram*