Kram heartDen här smärtan, den själsliga smärtan...fy fn vad ont det gör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram heartDen här smärtan, den själsliga smärtan...fy fn vad ont det gör.
Kram heartJag fick i mig ett par skivor av brödet nu. Blev alldeles mentalt trött efter samtalet med facket. Vill liksom inte tro på att jag sitter i den här soppan
Jaha,nu är helikoptrarna tillbaka,lågt flygande över taket med blinkande ljus på
heartheartheartheartMin kropp stöter ut de inre stygnen. Läkaren hittade även en liten knöl som måste kollas upp så nu blir det till att boka tid på sjukhuset igen. Det som såg så fint ut när de yttre stygnen togs bort, nu är det totalt kaos med sår och knölar o fan och hans moster
heartheartheartheart
heartMin kropp stöter ut de inre stygnen. Läkaren hittade även en liten knöl som måste kollas upp så nu blir det till att boka tid på sjukhuset igen. Det som såg så fint ut när de yttre stygnen togs bort, nu är det totalt kaos med sår och knölar o fan och hans moster
Min kropp stöter ut de inre stygnen. Läkaren hittade även en liten knöl som måste kollas upp så nu blir det till att boka tid på sjukhuset igen. Det som såg så fint ut när de yttre stygnen togs bort, nu är det totalt kaos med sår och knölar o fan och hans moster
Min kropp stöter ut de inre stygnen. Läkaren hittade även en liten knöl som måste kollas upp så nu blir det till att boka tid på sjukhuset igen. Det som såg så fint ut när de yttre stygnen togs bort, nu är det totalt kaos med sår och knölar o fan och hans moster