Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter med för oss ett nytt material och håller på att bli galen, det var alldeles för ljust efter sintring så jag har fått måla i omgångar eftersom det självklart ska vara en av de mörkaste färgerna på skalan....

Min kropp stöter ut de inre stygnen. Läkaren hittade även en liten knöl som måste kollas upp så nu blir det till att boka tid på sjukhuset igen. Det som såg så fint ut när de yttre stygnen togs bort, nu är det totalt kaos med sår och knölar o fan och hans moster :(

Min kropp stöter ut de inre stygnen. Läkaren hittade även en liten knöl som måste kollas upp så nu blir det till att boka tid på sjukhuset igen. Det som såg så fint ut när de yttre stygnen togs bort, nu är det totalt kaos med sår och knölar o fan och hans moster :(
:heart:heart:heart:heart:heart:heart:heart:heart

:heart:heart:heart

Fy fan vilket skitväder! Jag hade tänkt rida idag men är inte längre det minsta sugen. Trots att vi har ridhus.

Inser att söta bruna går utan täcke. Det betyder att han garanterat är öm i ryggen. :arghh: Blir ingen ridning idag alltså.

:heart:heart:heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka