Ja ev i slutet av månaden eller mitten av juni då systerdottern konfimeras.Taack
(Kommer du ner något snart?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ev i slutet av månaden eller mitten av juni då systerdottern konfimeras.Taack
(Kommer du ner något snart?)
Grattis!Dricker kaffe och ska snart ut och träna med Ammo. Har även hunnit beställa en tårta till mig själv som roomien hämtar påväg hem från stallet.
Plinga isf!Ja ev i slutet av månaden eller mitten av juni då systerdottern konfimeras.
Tack ^_^Grattis!
Funderar om man kan ha den här på bröllop eller är den för enkel? Eller för kort? Kanske funkar med skärp till?
Visa bifogad fil 14295
Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.
Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.
Dricker kaffe och ska snart ut och träna med Ammo. Har även hunnit beställa en tårta till mig själv som roomien hämtar påväg hem från stallet.
heartMår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.
Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.
Tack ^_^
Krya på dig nu och SOV!!
Gillar att du ser "positivt" på en bruten tå (som i mina ögon låter aaaajjjj ont ). Hoppas på snar bättring iallafallDe e lugnt. Gissar det tar 6 veckor, har för mig ben tar den tiden att läka. Har bara inte provat rida än ...får väl bli med foppatofflor, shortshaps o utan stigbyglar om det inte funkar med vanliga skorna. Fast det behöver ju inte vara dåligt, god träning i att sitta ned på hästen...för det är ett område jag inte är så haj på. Så en bruten tå behöver inte alls vara av ondo.