Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.

Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.

Oj, låter hemskt tråkigt. :heart Bra att du rensar ut :turd: i ditt liv dock.

Sovit skit i natt men ser fram emot att åka ut till medryttarhästen ikväll. Antingen blir det en ridtur med lite galopp längs åkrarna eller så prova något litet hinder i ridhuset om vädret är dåligt, båda alternativen låter inte så dåliga. :p

Sitter på jobbet. Fick fylla på mobila bredbandet till stallet för det går visst åt fort när man kollar i kameran hela tiden :angel::angel:
Mest gör hon så här. Hungrig, hungrigare, Hervor :heart
20180503_082211.webp

Sitter i kö till 1177. Ett helt gäng trådar har tagit sig ut genom läppen och det är lite infekterat. Tänkte kolla med dem för säkerhets skull så det inte är något farligt.

Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.

Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.
:heart:heart:heart

De e lugnt. Gissar det tar 6 veckor, har för mig ben tar den tiden att läka. Har bara inte provat rida än ...får väl bli med foppatofflor, shortshaps o utan stigbyglar om det inte funkar med vanliga skorna. Fast det behöver ju inte vara dåligt, god träning i att sitta ned på hästen...för det är ett område jag inte är så haj på. Så en bruten tå behöver inte alls vara av ondo. ;)
Gillar att du ser "positivt" på en bruten tå (som i mina ögon låter aaaajjjj ont :crazy:). Hoppas på snar bättring iallafall :heart
(och att du bröt den för att du sparkade "hansomintefårnämnasvidnamn" i baken, eller annan valfri plats - hårt :devil::angel::D)

Woho! Min andra hälft fick ha mötet med myndigheten själv iom min sjuka.
Allt mitt material som jag slitit som ett djur med nu när jag varit sjuk och bara velat sova fick beröm för hur det var gjort och att det var så detaljerat.
Jag var rädd för att behöva göra om en massa.
Hade jag inte varit halvt döende hade jag firat med skumpa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka