Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mkt sämre idag och har legat vaken hela natten pga hosta. Så har knappt någon röst.
Så min andra hälft får lösa mötet själv. Nu har jag pressat mig nog.
Hade tänkt bara ligga i sängen idag. Men behöver nog släpa mig till apoteket och mataffären iaf.
Först en nap..
Surar över att jag inte kunde följa med och kika på hans dotters lille bebis i em med.

Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.

Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.

:heart

Fick sms inatt om att mamma låg på operation. Ska strax till stallet och göra klart det, och förhoppningsvis få besked om hur det har gått. Ska åka till staden där hon är inlagd och ta in på hotell över natten så att jag kan vara där mycket både idag och imorgon. Om de inte tänker fortsätta ha henne nersövd....

:heart

Dags för ett besök hos bvc med mini om en stund, sedan lämna på förskolan och hem för att kolla på serier och en film. Man skulle ju kunna tro att det är för nöjes skull men ska sätta mig in i nästa ämne för att skriva en essä så får plugga på så jag har lite att gå efter :)
Visserligen kollat på några filmer och inne på fjärde romanen inom området men vill ha mer kött på benen. Finns ju olika vinklar inom alla ämnen.

Drömde faktiskt en mardröm om min muntliga redovisning inatt O_o Så jäkla illa kan det banne mig inte vara som i drömmen :laugh:

Vaknade med huvudvärk som börjar släppa nu efter lite pillerknaprande, blir en vaniljlatte så fort jag kommit hem igen så jag piggnar till lite. Här regnar det också :down:

Dag nummer 3 med orolig sömn och känner mig bläig.

Igår när jag kom hem (20:00) gick jag in bytte om och raka väge ut och började med häcken så jag kan få upp staket ikväll.

Vet inte om jag ska vara seriös och och försöka kapa den uppåt också men troligtvis inte

Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.

Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.
:heart sen har du hela bukefamiljen bakom ryggen också.

:heart:heart:heart

Strålande sol ute. Många har ändå regntäcke på sig eftersom det är 99 % risk för regn i flera timmar i eftermiddag.
Jag måste återigen åka in till stan för ärenden som inte hanns med igår. Bland annat lämna ett paket personligen eftersom jag inte litar på posten längre och det kan absolut inte vänta tills nästa vecka.
Skulle behöva länna in en cykel på lagning eftersom det aldrig blur av att jag fixar den själv. Problemet är att det finns alldeles för många ställen att välja bland och misstänker att det är bråda tider för många verkstäder. Väntar nog en månad med det. Så ofta cyklar jag inte. Ibland till brevlådan om jag inte rider dit vill säga, ca 2 km bara.

Ska steka två ägg. Tycker de är bra för håller hungern borta länge.

Bestämde mig för att rota fram den mat som finns och skita i att åka någonstans idag. Får ta det imorgon Ist. Tänker knappt lämna sängen idag.
Synd att det är någon militärövning med skjutvapen i närheten bara..
Kunde hyra in en gullig granne till hästen. Berättade att jag tänkt mocka ut lite mer idag och fylla på strö. Men att det gör jag imorgon. Så det får vara idag.
Men hon skulle absolut fixa rubbet med mocka ut och fylla på. ❤️

Bestämde mig för att rota fram den mat som finns och skita i att åka någonstans idag. Får ta det imorgon Ist. Tänker knappt lämna sängen idag.
Synd att det är någon militärövning med skjutvapen i närheten bara..
Kunde hyra in en gullig granne till hästen. Berättade att jag tänkt mocka ut lite mer idag och fylla på strö. Men att det gör jag imorgon. Så det får vara idag.
Men hon skulle absolut fixa rubbet med mocka ut och fylla på. ❤️
Krya på dig nu och SOV!!

Regnet står som spön i backen och tiden som var bokad med fysioterapeut en var dubbelbokad i poolen så det blev ingen träning :down:
Försöker motivera mig att cykla till praktiken sen men det är svårt när regnet öser ner :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 906
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur