Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och väntar på ett Skypemöte som är 44 minuter försenat. Lite tråkigt när personen som jag ska ha möte med var väldigt mån om att få till en träff.

Jag sitter och väntar på ett Skypemöte som är 44 minuter försenat. Lite tråkigt när personen som jag ska ha möte med var väldigt mån om att få till en träff.

Det är så irriterande, speciellt när den andra parten varit drivande.

Jag fick avstyra ett telefonmöte när en fd chef ändrade sig i sista sekunden (jag hade dessutom arrangerat mötet). Det var med en myndighetsperson som verkligen inte var imponerad av det hela och jag kunde ju heller inte säga att jag ansåg att chefen var en idiot... :meh:

Senast ändrad:
Lunch - inlagda rödbetor, strimlad vitkål och machesalladsblad samt en bit ost. (börjar bra) avslutades med 5 st singoallakex....

Det går bra nu

@athena_arabians släkten är värst brukar det heta :crazy:
@Wingates Grattis på din dag:banana:
@kolblakkur :heart
@LittleJohn hoppas hunden inte får flera anfall och vet. besöket gick fint.
@Marita73 lycka till på VC och hoppas det blir bra snart.:heart
@tuaphua Härligt att det gick bra och att det blev så fin respons på allt jobb. Skumpa kan du dricka när du piggnat till, ta lite extra som ränta för förseningen ;)
@Philosophia Så dåligt att inte hålla tider, tråkigt att vänta man blir ju lite uppbunden på något sätt. Hoppas mötet blir bra när det väl blir av iaf. :up:
@Ninnurur :heart

Marsvinsburarna är städade.
Ätit lunch.
Ska snart ta tag i brödbakandet.

Har denna vecka faktiskt skött min matsedel. Gjort den mat som planerat denna vecka även om jag två gånger fått ändra om lite måltider då min vän ska äta här. Hon äter inte gris då hennes mage reagerar negativt så fick bara byta dagar mellan vissa måltider. Tycker faktiskt det är bra att jag höll mina planerade måltider i vilket fall. Får se om två månader hur mkt min matkostnad är av detta blir.

Gillar att du ser "positivt" på en bruten tå (som i mina ögon låter aaaajjjj ont :crazy:). Hoppas på snar bättring iallafall :heart
(och att du bröt den för att du sparkade "hansomintefårnämnasvidnamn" i baken, eller annan valfri plats - hårt :devil::angel::D)

Ja...som du kanske minns (tror vi har varit inne på det någon natt) så har jag gått i KBT, så just de tankebanorna har jag terapin att tacka. Vet när sambon (japp, kallas så än - fast han går under svin o idiot också lite då o då) levererade att han skulle gå vidare med henne så inser jag att det här en brutal variant av KBT. Jag ska face it det värsta jag vet, min absolut värsta farhågor. O när själva orden står i sms:et (överenskommet så) så stannar jag i känslan o inser att *nix, jag dog inte*. Så en del har man åren med KBTn o tacka. :)

Det gick förvånansvärt bra att rida idag, lite glatt överraskad. En del utan stigbyglar men det gick också att ha foten i dem. O konstigt nog så gör det inte så ont som man kan tro att det ska göra.

Den här smärtan, den själsliga smärtan...fy fn vad ont det gör.

Ligger i soffan med mild migrän. Medicinen verkar funkar, det flimrar inte för ögonen längre.
Får nog pallra mig ner till källaren och elda lite, det är kallt inne!

Ja...som du kanske minns (tror vi har varit inne på det någon natt) så har jag gått i KBT, så just de tankebanorna har jag terapin att tacka. Vet när sambon (japp, kallas så än - fast han går under svin o idiot också lite då o då) levererade att han skulle gå vidare med henne så inser jag att det här en brutal variant av KBT. Jag ska face it det värsta jag vet, min absolut värsta farhågor. O när själva orden står i sms:et (överenskommet så) så stannar jag i känslan o inser att *nix, jag dog inte*. Så en del har man åren med KBTn o tacka. :)

Det gick förvånansvärt bra att rida idag, lite glatt överraskad. En del utan stigbyglar men det gick också att ha foten i dem. O konstigt nog så gör det inte så ont som man kan tro att det ska göra.

❤️❤️❤️

Tänk så du har vuxit psykiskt mha KBT :bow::bow::bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?

Hund, Katt, Andra Djur