Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.
Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.
Det låter jobbigt.
Det där med frukost kanske vore en bra grej? Eller lunch...
Jag sitter och väntar på ett Skypemöte som är 44 minuter försenat. Lite tråkigt när personen som jag ska ha möte med var väldigt mån om att få till en träff.
Jag fick i mig ett par skivor av brödet nu. Blev alldeles mentalt trött efter samtalet med facket. Vill liksom inte tro på att jag sitter i den här soppanFolk säger det Jag har faktiskt ätit lite egenbakat tunnbröd
Jag fick i mig ett par skivor av brödet nu. Blev alldeles mentalt trött efter samtalet med facket. Vill liksom inte tro på att jag sitter i den här soppan
Väntar på att det ska bli dags att åka till veterinären.. älskade hund fick någon form av anfall inatt
3 timmars sömn i natt...behöver jag säga att jag är trött?
Gillar att du ser "positivt" på en bruten tå (som i mina ögon låter aaaajjjj ont ). Hoppas på snar bättring iallafall
(och att du bröt den för att du sparkade "hansomintefårnämnasvidnamn" i baken, eller annan valfri plats - hårt )
Fy så jobbigt heart
Ja...som du kanske minns (tror vi har varit inne på det någon natt) så har jag gått i KBT, så just de tankebanorna har jag terapin att tacka. Vet när sambon (japp, kallas så än - fast han går under svin o idiot också lite då o då) levererade att han skulle gå vidare med henne så inser jag att det här en brutal variant av KBT. Jag ska face it det värsta jag vet, min absolut värsta farhågor. O när själva orden står i sms:et (överenskommet så) så stannar jag i känslan o inser att *nix, jag dog inte*. Så en del har man åren med KBTn o tacka.
Det gick förvånansvärt bra att rida idag, lite glatt överraskad. En del utan stigbyglar men det gick också att ha foten i dem. O konstigt nog så gör det inte så ont som man kan tro att det ska göra.
Den här smärtan, den själsliga smärtan...fy fn vad ont det gör.
Tänk så du har vuxit psykiskt mha KBTJa...som du kanske minns (tror vi har varit inne på det någon natt) så har jag gått i KBT, så just de tankebanorna har jag terapin att tacka. Vet när sambon (japp, kallas så än - fast han går under svin o idiot också lite då o då) levererade att han skulle gå vidare med henne så inser jag att det här en brutal variant av KBT. Jag ska face it det värsta jag vet, min absolut värsta farhågor. O när själva orden står i sms:et (överenskommet så) så stannar jag i känslan o inser att *nix, jag dog inte*. Så en del har man åren med KBTn o tacka.
Det gick förvånansvärt bra att rida idag, lite glatt överraskad. En del utan stigbyglar men det gick också att ha foten i dem. O konstigt nog så gör det inte så ont som man kan tro att det ska göra.
Den här smärtan, den själsliga smärtan...fy fn vad ont det gör.
KramMår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.
Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.