Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jösses! Här går det undan.
I förrgår tittade han på uthuset och berättade vad de skulle ta för att fixa det. Igår köpte jag material.
För tjugo minuter sedan kom en bil med två glada män som nu håller på att plocka ner det gamla taket.
Teglet är nere och de håller på att riva murkna takstolar.

Jösses! Här går det undan.
I förrgår tittade han på uthuset och berättade vad de skulle ta för att fixa det. Igår köpte jag material.
För tjugo minuter sedan kom en bil med två glada män som nu håller på att plocka ner det gamla taket.
Teglet är nere och de håller på att riva murkna takstolar.

Härligt när det går undan :D

Jag måste själv till brädgården en sväng men det är verkligen inte kul... brädor är dyra :crazy:

Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.

Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.

Det finns gott om idioter i världen :(
Hoppas att det snart känns bättre!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 906
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Konstiga drömmar

Hund, Katt, Andra Djur