Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
F46F2914-5782-4FA4-B326-18B6F92D157A.webp

Det har varit i LA sedan 25/4 och nu säger USPS att det kan vara 45 dagar i amerikanska tullen innan det skickas till Sverige.

Det skulle ju aldrig åkt till USA!

:crazy:

Fick se att jag måste fylla på mat i byns inneställe . Bird Inn innan jag drar iväg då jag har fått många eminenta gäster nu på slutet . Idag hade jag ett gäng grönfinkar tror jag dom heter och några trädkrypare . Kommer inte ihåg namnet men det är sådana som kan gå upp och ner på en trädstam. Man vet vad dom heter men det har fallit bort
Kom på att fågeln heter Nötväcka .Bara man får fundera ett tag så kommer det fram :up:

Hemma i kyliga Sverige! Mardrömsresa hem, fel på planets värmereglering, ca 50 grader varmt och inget syre. Underligt att ingen på riktigt strök med. Folk fick panik på riktigt. Jag hade turen att sitta bredvid en trevlig israelisk läkare som pytsade ut vatten och fick mig att sluta hyperventilera.

Nu får det bli sängen .Magen har krånglat i flera dagar och jag mår skit Hoppas omeprazolen tar hand om skiten och att febern ger sig så man är någotsånär på banan då man ska ut och resa i morgon

Läraren rättar mina uppgifter nu. Var ju supernervös över textanalysen, men -

Hej!

Du har gjort en utmärkt textanalys både vad beträffar innehåll och språk!

Betyg: A

:banana:

1 kvar för tillfället att rätta. Nervöst som vanligt.

Ska strax hoppa i säng. Behöver sova!

Nä, NU ska jag hoppa i säng!
Kände att jag ville få det överstökat med den muntliga redovisningen så pratade in det och tog den bästa inspelningen och skickade iväg för återkoppling :nailbiting:

Det här är verkligen den värsta. Kommer hoppa över vårat tak bara det blir godkänt. Ett litet E så blir jag så nöjd så! Tar ju gärna högre betyg men jag och tala är inga vänner :crazy:

Go´natt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka