Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas allt är väl med henne.Av respekt för min mamma så ger jag inga detaljer här, men ska hälsa på henne imorgon på intensivvårdsavdelningen. Om det inte blir så att de får operera igen
Seså A N D A S
Kom på att fågeln heter Nötväcka .Bara man får fundera ett tag så kommer det framFick se att jag måste fylla på mat i byns inneställe . Bird Inn innan jag drar iväg då jag har fått många eminenta gäster nu på slutet . Idag hade jag ett gäng grönfinkar tror jag dom heter och några trädkrypare . Kommer inte ihåg namnet men det är sådana som kan gå upp och ner på en trädstam. Man vet vad dom heter men det har fallit bort
Gå och sova? Ska du gå i sömnen alltså?Ätit en knäckemacka med kokt ägg och kaviar på. Börjar bli dags att gå och sova.
Håller tummarna för mamman och skickar styrka till dejMamma ska opereras akut ikväll igen
Av respekt för min mamma så ger jag inga detaljer här, men ska hälsa på henne imorgon på intensivvårdsavdelningen. Om det inte blir så att de får operera igen
JobbLägenhet? Jobb? (Sorry om jag missat något, mycket att läsa ikapp )
Ser senaste avsnittet av Madame Deemas underbara resa och blir glad och varm.
En sån härlig serie.
https://www.svtplay.se/video/178602...a-sasong-1-halsingegarden?start=auto&tab=2018