Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade just, lite bättre i huvudet men gud vad jag har sovit. Det är inte riktigt klokt. Bara sover och sover och är fortfarande trött. Men det är inte blodsocker det ligger jättebra till. Den enda som är glad är katten eftersom matte ligger stilla och sover så mycket. Jätteunderliga drömmar också. Så antar att det inte var särskilt djup sömn. Nu ska jag lägga lamm i marinad och sedan kanske sova igen...

Källkritik.
Ett så litet ord som är så svårt att förstå för vissa. :meh:
Hur svårt är det att förstå att en bild som snurrar på fb inte automatiskt är sann. Det är inte svårt att redigera en bild och få den att se väldigt äkta ut. Hur galen den än är.

Har bytt bank idag och fick ner räntan både på hus och billån och så ett kontor på orten så man slipper åka 20 mil och ta ledigt halva dagen om man måste på banken .När jag var där blev jag erbjuden att följa på grisjakt men jag ska ju och titta på Scania på fredag så det gick inte men får följa nästa gång.Var någonstans neråt Örebrotrakten .Nu packa lite tills vi åker i morgon och sedan att möte .Tycker man har fullt upp med allt styrelsearbete .Är det inte ena föreningen så är det någon av dom andra men som tur är blir det lugnt i 10 månader med valberedningsjobbet .Så jag har nästan alla positioner i styrelsen .Vice ordförande .Ledamot .Valberedning .Kassör och revisor .Bäst att inte gå med i någon mer förening då hamnar man väl mitt i smeten där åxo

Åh vad irriterad jag blir, tog ut en lammstek ur frysen igår för att skära i skivor, var dum nog att lägga den i kylen och nu är den fortfarande hård som sten. Den ska marineras i några timmar så om jag inte vill äta klockan 01 så får det bli något annat. Jag är en sån idiot :banghead:

Sitter och halvnördar trav, kompisen tycker vi ska lägga en omgång ikväll eftersom att det är jackpott och hade förslag om vem som skulle lägga vilket lopp dock ska jag se till att hennes vilja om just det raseras för jag har en annan teori.
Bara hon kommer hit ska jag övertyga henne och få min onda plan genomförd. :devil:

Åh vad irriterad jag blir, tog ut en lammstek ur frysen igår för att skära i skivor, var dum nog att lägga den i kylen och nu är den fortfarande hård som sten. Den ska marineras i några timmar så om jag inte vill äta klockan 01 så får det bli något annat. Jag är en sån idiot :banghead:
Är du säker? Ibland känns det ff fruset men när man sen sätter kniven i det så går det att skära.

Vardag igen och lillördag, så fick jag mitt vin till slut när maken äntligen kommit hem :D
Ett glas snart svept, får ta mitt andra senare så jag inte däckar mitt under mitt tv-program ikväll :o Mvh drack senast typ i...augusti? O_o

Dags att återgå till plugget, ska prata in min muntliga uppgift. Kanske blir roligare nu :angel: :rofl:

Var hos optikern hela fm och kollade syn och provade ut nya brillor :)
Äntligen solglasögon med styrka! Och ett par nya vanliga.

Fick se att jag måste fylla på mat i byns inneställe . Bird Inn innan jag drar iväg då jag har fått många eminenta gäster nu på slutet . Idag hade jag ett gäng grönfinkar tror jag dom heter och några trädkrypare . Kommer inte ihåg namnet men det är sådana som kan gå upp och ner på en trädstam. Man vet vad dom heter men det har fallit bort

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2