@hastflicka hon heter Hervor, en kvinnlig vikingskrigare. Hervardars eller Hervors säga är en av mina favoritberättelser. Hon är en krigare redan efter att stort först fick anaplasma och sedan var med om en olycka i boxen och var riktigt illa däran.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 14275
Ska jag slå till ??
Håller tummarna för att allt går bra med din mamma. Kram om du vill haAv respekt för min mamma så ger jag inga detaljer här, men ska hälsa på henne imorgon på intensivvårdsavdelningen. Om det inte blir så att de får operera igen
Har packat lite mer, lagat mat och ätit. Varit till kiropraktorn idag också. "rekommenderar inga tunga lyft"... Mitt i flytten
Ska tillbaka redan den 14e.
Är du säker? Ibland känns det ff fruset men när man sen sätter kniven i det så går det att skära.Åh vad irriterad jag blir, tog ut en lammstek ur frysen igår för att skära i skivor, var dum nog att lägga den i kylen och nu är den fortfarande hård som sten. Den ska marineras i några timmar så om jag inte vill äta klockan 01 så får det bli något annat. Jag är en sån idiot
Mamma ska opereras akut ikväll igen
Lägenhet? Jobb? (Sorry om jag missat något, mycket att läsa ikapp )Snart ska jag skriva kontrakt!