Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp. Häromdagen lassade jag många kärror dynga från en släpvagn.
Idag har jag lassat av massor av virke från ena byggfirman och sedan asbökiga och tunga takplåtar från den andra. Imorgon ska jag sitta stilla på ett seminarium hela dagen. Aj aj aj.

Plånboken ekar tomt. Jaja. Det bir bra när det blir klart.

Det kostar på att separera. Jag har nog brutit höger stortå. Den är blå.

MEN ALLTSÅ SLUTA!! :eek:

Dessa brutna tår förföljer mig. Först bryter en vän tån när hon springer in i en dörr (dörrkanten hamnar mellan två tår), sedan har jag läst om två till som brutit tån och nu du.

Hoppas tån läker snart!

Senast ändrad:
Nu har jag precis spenderat 300 kr på Tant Fondant :eek: :nailbiting: ! Denimblå och vit sockerpasta, samt ett pärlemo-sprej som ska göra att tårtorna skimrar vackert (hoppas vi... ;) ) . Den ena tårtan - den med sockerpasta - blir rätt dyr, men den andra med smörkräm borde bli betydligt billigare....

Mycket mystiskt. Jag valde förskottsbetalning för ett ullschampo - vill inte ge ut mitt kontokortsnummer och plötsligt står det att mitt köp har genomförts, men ingenting om hur och vem jag ska betala till? :idea:

E6C11C73-625F-44B6-84AC-B4CBF6EC7EE3.webp

Jag älskar flamingos. Den var inte helt klar här, men ger ju en hint:D

Jag och grannen har varit ute på en alldeles underbar ridtur. Perfekt väder och pigga o glada hästar. Vi galopperade uppför en backe och jisses så Annie taggade till :love:

Nu kladdkaka med grädde och sen blir det till att köra till Vaggeryd för att lägga mig på soffan. Börjar fyra imorgon bitti så jag är helst på plats istället för att gå upp halv tre här hemma.

Traskade bort till affären och pantade lite flaskor och köpte mjölk och fil. Blev en påse Gott & Blandat supersur med hem också. Bara det att den är inte alls supersur :meh: Det "drog" mer i tungan när jag föreställde mig hur gott det skulle vara med riktiga surisar än vad det gör när jag äter dom... :turd:

:banghead::banghead::banghead: Först klagar jag till maken att det känns som om pengarna bara rinner iväg den här månaden utan att jag köper något speciellt och sen lyckas jag köpa en tågbiljett till helt fel tid. 82 spänn slängda helt åt skogen :arghh: jag får prata med sj i morgon om de ändå kan tänka sig att boka om den åt mig. :nailbiting: Inte så troligt men värt ett försök. :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur