Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Angua Så liten men såå känd redan som nyfödd och väntad av många, vad månne det bli för stjärna i vuxen ålder? Varning för divalater de lux. :nailbiting:

Hotade igår med att fölis inte skulle få se pappa på VM om hon inte föddes. Så nu får hon se och lära vad hon ska göra i framtiden :D
Klart hon ska bli en stjärna!

Shit, ringde precis veterinären för att boka in ett återbesök med ultraljud på senan. De pratade om att det skulle gå på 6 000kr för att de skulle komma ut. Hade inte riktigt förväntat mig så mycket. :eek:
Har för mig det kostade någonstans mellan 1000-2000kr på klinik, hade väl tänkt att om de reser ut så runt 3000-4000kr... känns som jav får nog pallra mig iväg å försöka låna transport igen med allt vad det innebär...

Ute är det fantastiskt väder, men jag har en huvudvärk utan dess like och mår illa. Så ligger i ett mörkt rum och försöker att inte spy. Rolig dag. Kan inte ta fler huvudvärkstabletter, då kommer jag bara må mer illa. :meh:

Jag tänkte snart pallra mig iväg till affären och hämta ut ett paket med sommarklänningar samt skicka tillbaka några skor som inte passade. Två par högklackade behöll jag dock, vilket är roligt då jag sällan använder klack då jag är lång men tycker numera min längd är fin.

Unghästen är skodd:up: kändes som värsta pärsen att åka i väg och sko:wtf:. Jag tror dock det mest beror på mig som känner mig helt off i dag. :crazy:
Solen lyser och vädret är fint. Samvetet säger att jag borde rida. Kroppen något helt annat :cautious: orken är obefintlig....

95F9707D-9FE1-4356-AD33-4477D00030C4.webp

Ska jag slå till :D??

Sa har en ny dag borjat har ... I dag har jag flera nya klienter igen, det ar mentalt valdigt trottande da det galler att utvardera inte bara hundarna utan deras agare lika mycket. Jag tar inte aggressiva hundar .... eller agare. :cautious:
Det ar dock kul att vara popular nar alla ringer for att se kanner en av mina aldre klienter eller for att de sett mig jobba med mina hundar ute i parker och pa sta'n. Om jag bara kunde lara mig att inte lagga utvarderingar sa tatt inpa varandra att jag knappt hinner ga pa toa emellan skulle det dock hjalpa.:angel:

Grattis @Angua :banana:
Sedan jag dopte min hund till Diva har jag blivit overtygad om att namnet pa en katt/hund/hast blir nagon sorts sjalv uppfyllande forutsagelse :cautious: Bara ett litet tips nar du funderar pa namn pa underverket.:angel:

Hoppas mamma mar bra igen @kolblakkur

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka