Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte bättre, möjligtvis lite sämre. Sitter i telefonkö till vc, men kommer inte lägga så mycket tid på fingret idag då min mamma åkte in akut med ambulans inatt. Så tar inte vc emot mig så får det vara tills imorgon eller så.
Mamma opereras akut just nu pga tarmvredHoppas att det går bra med både din mamma och ditt finger!
Mamma opereras akut just nu pga tarmvred
Idag känns det ingenting knapptBrännässlor är hemska hoppas det lugnar sig fort. Jag kan uppmuntra med att jag har allergiutslag som känns ungefär likadant. Ena knävecket och ett anfall i ena armvecket och jag kan inte riktigt få ihop varför det kommit tycker jag skött mig men något har jag tydligen missat
Har du installerat på svenska?Försöker komma överens med telefonen och ta bort autokorrekt. varenda inlägg jag skriver nu har ju blivit felstavat. Intressant är när jag skriver rätt ord, rätt stavat och autokorrekt ändrar det till ett ord som inte ens finns?!
I dag är en tung dag. Hoppas det lättar lite under dagen.
Ja. Det funkar inte ändå.Har du installerat på svenska?
NejTid på VC kl 11 Undrar om de kommer tycka jag är pjoskig....
Skumt. Säkert nån mysko inställning eller nått annat knepigtJa. Det funkar inte ändå.
hoppas det inte är så allvarligt för din mamma och att du får adekvat hjälp med ditt finger fortast möjligt!Inte bättre, möjligtvis lite sämre. Sitter i telefonkö till vc, men kommer inte lägga så mycket tid på fingret idag då min mamma åkte in akut med ambulans inatt. Så tar inte vc emot mig så får det vara tills imorgon eller så.