Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sjuk träningsvärk efter helgens lackarbete i båten. Den lär inte bli bättre i morgon eftersom jag ska ner och lägga ett lager till i kväll. Men det blir jäkligt snyggt :up:
Sen ska hela eländet tvättas och poleras också :wtf:. Finns tillfällen på året då jag önskar den kunde krympa till en roddbåt :grin:

Brännässlor är hemska hoppas det lugnar sig fort. Jag kan uppmuntra med att jag har allergiutslag som känns ungefär likadant. :crazy: Ena knävecket och ett anfall i ena armvecket och jag kan inte riktigt få ihop varför det kommit tycker jag skött mig men något har jag tydligen missat :banghead:
Idag känns det ingenting knappt :)
Silvertejp är bra grejjor :D

Ska ta och göra nässelsoppa någon dag. Skulle kunna ta hur mycket som helst och torka också. Men ska inte ta så mycket som jag gjorde ett år då det hängde brännässlor i hall och överallt ända in till september :o

Försöker komma överens med telefonen och ta bort autokorrekt. varenda inlägg jag skriver nu har ju blivit felstavat. Intressant är när jag skriver rätt ord, rätt stavat och autokorrekt ändrar det till ett ord som inte ens finns?! O_o

I dag är en tung dag. Hoppas det lättar lite under dagen.

Den galna sädesärlan ger sig inte :arghh: flaxar och far på bilrutorna och skiter :rage: Bilen ser för :devil: ut
Varför vill man ha en carport istället för ett garage :meh:

Ligger i sängen och vet inte vilken ände i lägenheten jag ska ta tag i först. Har åtminstone startat en maskin tvätt.

Bifogade filer

• 20180502_095958.webp
    20180502_095958.webp
    80,9 KB · Visningar: 22
Inte bättre, möjligtvis lite sämre. Sitter i telefonkö till vc, men kommer inte lägga så mycket tid på fingret idag då min mamma åkte in akut med ambulans inatt. Så tar inte vc emot mig så får det vara tills imorgon eller så.
:down: hoppas det inte är så allvarligt för din mamma och att du får adekvat hjälp med ditt finger fortast möjligt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka