Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brännässlor är hemska hoppas det lugnar sig fort. Jag kan uppmuntra med att jag har allergiutslag som känns ungefär likadant. :crazy: Ena knävecket och ett anfall i ena armvecket och jag kan inte riktigt få ihop varför det kommit tycker jag skött mig men något har jag tydligen missat :banghead:

Jag såg brännässlor utanför stallet idag och dreglade. Det är SÅ gott med nässelsoppa. Ska nog se om jag kan hitta det på ngt lite fräschare ställe och göra.

Nu är det dags att slänga på sig mössan och gå ut på balkongen, sen blir det en mugg kaffe innan det är dags att försöka se om herr JB vill umgås en liten stund.
Åååhh snart är klockan 03:30, strålande verkligen, inte! :crazy:

Tapetseringsdjävulen i mig skulle vilja fortsätta i köket..... ;) Men det är så GRÄSLIGT mycket sladdar och dylikt att lossa på, så jag tappar lusten lite när jag ställer mig och tittar runt. Den ljusblå färgen som jag målade med för ett par år sedan är fortfarande rätt fin. Men, som sagt, lusten att förändra.... ;)
Den här är ju till exempel hur fin som helst: https://www.rusta.com/se/tapet-classic-p204018400203.aspx

Jag rengjorde och smorde ridskorna och två par ridstövlar som jag sedan hängde undan för att de inte ska användas på ett tag och kände mig duktig när det blivit gjort. Sen kom jag på att shortchapsen är kvar att putsa. Glädjedödare :cautious:. Men jag tar nog dem en annan gång.
Jag är nog lite trött :angel: läste första meningen som "Jag rengjorde och smorde skridskorna" och undrade varför ni all världen man gör det innan jag läste inlägget igen :o:rofl:

Läst ikapp lite :) Hur är det med fingret @kolblakkur?

Idag är det soligt, äntligen! Igår var det blåsigt, kallt och regnigt... Men idag ska jag ju jobba :cautious:
Inte bättre, möjligtvis lite sämre. Sitter i telefonkö till vc, men kommer inte lägga så mycket tid på fingret idag då min mamma åkte in akut med ambulans inatt. Så tar inte vc emot mig så får det vara tills imorgon eller så.

Jobbar och väntar på en kollega, trevlig person men man får alltid vänta på människan. Är dubbelbemanning här så jag kan inte göra någonting innan hon kommer och vi är redan sena. Irriterande

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka