Vi pysslar vidare ,Del LXXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har beställt hem massa kläder så nu kan jag gå ett år utan att behöva shoppa mer och samtidigt rensa garderoben lite. Lägger sällan pengar på mig själv så nu tänker jag svälja ångesten över att ha gjort av med pengar, då jag faktiskt har råd.

Har beställt hem massa kläder så nu kan jag gå ett år utan att behöva shoppa mer och samtidigt rensa garderoben lite. Lägger sällan pengar på mig själv så nu tänker jag svälja ångesten över att ha gjort av med pengar, då jag faktiskt har råd.
Bra Du sväljer den!
Jag skulle ha köpt kläder idag :cool: Men fastnade i fel butiker och köpte en grill och några hylsor.

Vart köper du från nätet?

Funderar om man kan ha den här på bröllop eller är den för enkel? Eller för kort? Kanske funkar med skärp till?
:confused:
74CA0257-513C-4984-B612-B1CF10791FD5.webp

Fick sms inatt om att mamma låg på operation. Ska strax till stallet och göra klart det, och förhoppningsvis få besked om hur det har gått. Ska åka till staden där hon är inlagd och ta in på hotell över natten så att jag kan vara där mycket både idag och imorgon. Om de inte tänker fortsätta ha henne nersövd....

Läraren rättar mina uppgifter nu. Var ju supernervös över textanalysen, men -

Hej!

Du har gjort en utmärkt textanalys både vad beträffar innehåll och språk!

Betyg: A

:banana:

1 kvar för tillfället att rätta. Nervöst som vanligt.

Ska strax hoppa i säng. Behöver sova!
Bra jobbat! :D

• Gilla
Reactions: MM
Fick sms inatt om att mamma låg på operation. Ska strax till stallet och göra klart det, och förhoppningsvis få besked om hur det har gått. Ska åka till staden där hon är inlagd och ta in på hotell över natten så att jag kan vara där mycket både idag och imorgon. Om de inte tänker fortsätta ha henne nersövd....
:heart

MEN ALLTSÅ SLUTA!! :eek:

Dessa brutna tår förföljer mig. Först bryter en vän tån när hon springer in i en dörr (dörrkanten hamnar mellan två tår), sedan har jag läst om två till som brutit tån och nu du.

Hoppas tån läker snart!

De e lugnt. Gissar det tar 6 veckor, har för mig ben tar den tiden att läka. Har bara inte provat rida än ...får väl bli med foppatofflor, shortshaps o utan stigbyglar om det inte funkar med vanliga skorna. Fast det behöver ju inte vara dåligt, god träning i att sitta ned på hästen...för det är ett område jag inte är så haj på. Så en bruten tå behöver inte alls vara av ondo. ;)

Usch, så jobbigt... :( Hoppas verkligen att hon mår bättre snart!

Hemma i kyliga Sverige! Mardrömsresa hem, fel på planets värmereglering, ca 50 grader varmt och inget syre. Underligt att ingen på riktigt strök med. Folk fick panik på riktigt. Jag hade turen att sitta bredvid en trevlig israelisk läkare som pytsade ut vatten och fick mig att sluta hyperventilera.
herregud!

Jag hoppas att hon mar battre snart. :heart :heart :heart

:heart

Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.

Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.

Jag är så trött :arghh:

Började jobba fyra efter att ha sovit i soffan knappt fem timmar. Jag har kastat mig tillbaka ner i soffan efter varje samtal och sovit 10-15 min. Längtar nu efter ledig helg!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 536
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka