Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra Du sväljer den!Har beställt hem massa kläder så nu kan jag gå ett år utan att behöva shoppa mer och samtidigt rensa garderoben lite. Lägger sällan pengar på mig själv så nu tänker jag svälja ångesten över att ha gjort av med pengar, då jag faktiskt har råd.
Bra Du sväljer den!
Jag skulle ha köpt kläder idag Men fastnade i fel butiker och köpte en grill och några hylsor.
Vart köper du från nätet?
Bra jobbat!Läraren rättar mina uppgifter nu. Var ju supernervös över textanalysen, men -
Hej!
Du har gjort en utmärkt textanalys både vad beträffar innehåll och språk!
Betyg: A
1 kvar för tillfället att rätta. Nervöst som vanligt.
Ska strax hoppa i säng. Behöver sova!
Fick sms inatt om att mamma låg på operation. Ska strax till stallet och göra klart det, och förhoppningsvis få besked om hur det har gått. Ska åka till staden där hon är inlagd och ta in på hotell över natten så att jag kan vara där mycket både idag och imorgon. Om de inte tänker fortsätta ha henne nersövd....
MEN ALLTSÅ SLUTA!!
Dessa brutna tår förföljer mig. Först bryter en vän tån när hon springer in i en dörr (dörrkanten hamnar mellan två tår), sedan har jag läst om två till som brutit tån och nu du.
Hoppas tån läker snart!
Usch, så jobbigt... Hoppas verkligen att hon mår bättre snart!Fick sms inatt om att mamma låg på operation. Ska strax till stallet och göra klart det, och förhoppningsvis få besked om hur det har gått. Ska åka till staden där hon är inlagd och ta in på hotell över natten så att jag kan vara där mycket både idag och imorgon. Om de inte tänker fortsätta ha henne nersövd....
herregud!Hemma i kyliga Sverige! Mardrömsresa hem, fel på planets värmereglering, ca 50 grader varmt och inget syre. Underligt att ingen på riktigt strök med. Folk fick panik på riktigt. Jag hade turen att sitta bredvid en trevlig israelisk läkare som pytsade ut vatten och fick mig att sluta hyperventilera.
Visa bifogad fil 14289
Det har varit i LA sedan 25/4 och nu säger USPS att det kan vara 45 dagar i amerikanska tullen innan det skickas till Sverige.
Det skulle ju aldrig åkt till USA!
Fick sms inatt om att mamma låg på operation. Ska strax till stallet och göra klart det, och förhoppningsvis få besked om hur det har gått. Ska åka till staden där hon är inlagd och ta in på hotell över natten så att jag kan vara där mycket både idag och imorgon. Om de inte tänker fortsätta ha henne nersövd....
Mår skit men kan inte berätta varför (pga andra inblandade) men vi kan ju säga att jag hatar en stor del av min släkt och försöker de sätta sin fot på min gård kommer de att ångra sig.
Den lilla släkt jag hade kvar på ena sidan är nu noll och intet. Dock skönt att få ut det skräpet från mitt liv en gång för alla.
Klart du kan! Varken för kort eller enkel. Jag är helt såld ft på korta klänningar m lång ärm. Sååå snyggt!!Funderar om man kan ha den här på bröllop eller är den för enkel? Eller för kort? Kanske funkar med skärp till?
Visa bifogad fil 14295