Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förrådet var för att få fram däck som sambon ska sälja nu i helgen. Så jag ledsnade efter inläggets skapande och sa till honom att jag går ner och gör det själv om han inte tänker få tummen ur snart. Då kom han med ner. Så det är fixat nu. Han har så sjukt lång startsträcka bara, medan jag är en sån som helst vill starta omgående och få saker klara, annars bygger jag upp massa stress över listan med saker att göra och så låser sig hela hjärnan.Börja med det viktigaste, förrådet nu på en gång sen tar du paus om en timme och gör färdigt förrådet sen. Sen paus igen och efter det dina uppgifter.
Hagen kanske du kan göra imorgon?
Eller så får sambon avlasta dig så du inte tar på dig för mycket.
Kom bara ihåg att äta och dricka och ta pauser ibland.
Tror att tvålen blir en dålig kopp teJag åkte till hälsokosten för att köpa te men de hade inget av det jag vill ha . Så det blev ingenting förutom duschtvål.
Det tror jag med. Den är nog bättre att använda i duschen.Tror att tvålen blir en dålig kopp te
Där blir den bara blötDet tror jag med. Den är nog bättre att använda i duschen.
Jag tror det är meningen.Där blir den bara blöt
Intressant nog fick vi inte lära oss någonting om sånt på universitetet utan vi höll mest på med satsscheman. Jag kan försöka hitta lite i mina böcker och se om jag kan förklaa.Förklara för mig varför ett supinum alltid slutar med ett "t" men läst är fel utan då blir det läste? Det säger emot sig självt
@Snurrfian eller någon annan smart person som kan förklara lättläst?
Intressant nog fick vi inte lära oss någonting om sånt på universitetet utan vi höll mest på med satsscheman. Jag kan försöka hitta lite i mina böcker och se om jag kan förklaa.