Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testet har fel.
Nu startar sista, blir inte miljonär om det håller men på satsade 50 kr blir det lite+ OM det håller hela vägen.Alla rätt hittills, sista avdelningen kvar har 2 spelade hästar så hoppas det håller och helst den minst spelade då. Jag ska på balkongen nu inga miljoner idag men insatsen åter och lite till blir okej tycker jag ändå.
7 rätt när det väl händer är det inte feta slantar men det gör en del i kassan ändå när man inte jobbarNu startar sista, blir inte miljonär om det håller men på satsade 50 kr blir det lite+ OM det håller hela vägen.
Är helt slut på alla sätt som finns. Först rensade vi förrådet, sen åkte jag till stallet och ägnade ungefär en timme åt att dika bort vatten i nya hagen (det låg massor precis vid grinden).
Tänk om man kunde ha en vattendammsugare, för att suga upp vattnet i alla små hål och leda iväg det med slang till nåt lämpligt dike i närheten. Då hade man kunnat torka ur alla hagarna på nolltid