Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Supinum kan du sätta har framför. Har läst.Förklara för mig varför ett supinum alltid slutar med ett "t" men läst är fel utan då blir det läste? Det säger emot sig självt
@Snurrfian eller någon annan smart person som kan förklara lättläst?
Supinum kan du sätta har framför. Har läst.
Man kan inte säga har läste. Läste är preteritum.
Kanske kan du hitta användbara övningar på ett SFI-material som heter digitalasparet.se ? Välj C eller D där till höger och scrolla ner till bra övningar.
Testet har fel.Tack!
Då är det säkert något fel på testet jag gjorde. Alla andra supinum slutar på "t" med samma motivering du ger mig. Men det testet säger att jag skriver fel och ändrar till läste
Ska kolla in adressen du gav mig
Så här menar jag;
Tack!
Då är det säkert något fel på testet jag gjorde. Alla andra supinum slutar på "t" med samma motivering du ger mig. Men det testet säger att jag skriver fel och ändrar till läste
Ska kolla in adressen du gav mig
Så här menar jag;
Se där ja nu fick du lite att göra du som var så bekymrad vad du skulle göra med tiden i helgenVB ringde precis och frågade om jag vill jobba inatt. Jag tackar inte nej till 13 timmar övertid
Tror dock inte att det är lönt att sova så jag ska duscha och äta kvällsmat istället. Kör hemifrån om cirkus 1,5 timme.
Se där ja nu fick du lite att göra du som var så bekymrad vad du skulle göra med tiden i helgen
Fin övertid blir ju några kronor extra helt klart.
Tänk om man kunde få ny dator lika ofta som man får mensvärk fast iofs. elände att få ordning innan man är nöjd med allt när dom är nyaÄr lite kär i min nya fina laptop Dock inte i min överjävliga mensvärk...