Vad har ni för väder idag? Jag kommer efter lunch, ska på mammamiatheparty.comDet är ju fint väder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för väder idag? Jag kommer efter lunch, ska på mammamiatheparty.comDet är ju fint väder!
Vad har ni för väder idag? Jag kommer efter lunch, ska på mammamiatheparty.com
Börja med det viktigaste, förrådet nu på en gång sen tar du paus om en timme och gör färdigt förrådet sen. Sen paus igen och efter det dina uppgifter.Dagens agenda:
Städa förrådet, för att komma åt däcken som står längst in (dom ska hämtas av en köpare typ när som helst under helgen, kan ske med kort varsel).
Läsa färdigt de kapitel som ska utgöra grunden för en inlämningsuppgift.
Kolla igenom den nya hagen som hästarna ska släppas in i.
Vad gör jag? Slösurfar och är stressad över att det kommer bli svårt att hinna med allt . Kan dock skylla på att sambon inte kommit ur sängen än, och jag lär inte få ro att läsa förrän åtminstone förrådet är färdigt.
Vet inte vart du bor. Men tippar på att denna månad komma igång med grävandet. Har testat nu på morgonen. Det är för fryset i backen fortfarande men inte lika stenhårt längre så tjälen börjar försvinna.Virkar på min bolibompadrake. Den kommer bli stooor!
Är själv hemma sambo jobbar. Har lite tråkigt. Undrar om det går att gräva ute snart.
De har börjat gräva på stallet utanför Storvreta. Tjälen är bara ~30 cm, så det går att gräva igenomVet inte vart du bor. Men tippar på att denna månad komma igång med grävandet. Har testat nu på morgonen. Det är för fryset i backen fortfarande men inte lika stenhårt längre så tjälen börjar försvinna.
Ska bli många plus på dagarna och nån enstaka minus på nätterna nu
Vet inte vart du bor. Men tippar på att denna månad komma igång med grävandet. Har testat nu på morgonen. Det är för fryset i backen fortfarande men inte lika stenhårt längre så tjälen börjar försvinna.
Ska bli många plus på dagarna och nån enstaka minus på nätterna nu
Aha inte så långt från mig mao! Ska se nästa vecka borde det gå även härDe har börjat gräva på stallet utanför Storvreta. Tjälen är bara ~30 cm, så det går att gräva igenom