Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Något underliga inlägget ovan... Datorn kraschade - trodde jag - den sjunger på sista versen men har inte råd att byta ut så det blir lappning och lagning. Nu frös den på restart och när jag stängde av den och försökte starta upp igen så frös den på startskärmen Och naturligtvis har jag inte gjort vad jag lovade mig själv dyrt och heligt att jag skulle göra, dvs skapa en bootable dvd/usb om/när datorn kraschade igen. Fick igång den genom att ta bort alla tio externa hdd och köra enbart tangentbord, mus och ethernet. Kom igång och nu bränner jag en dvd. Suck. Måste köpa en usb sticka också som backup.

Och naturligtvis tryckte jag fel så nu håller den på med en backup vilket tar 150 år :meh: Som kompensation tvångsgosade jag katt tills hon flydde till sin låda ovanpå garderoben. :meh:

Du har verkligen smittat av dig :cautious: nu vägrar DVD att bränna en system repair disk. Jävla skit också. Jag har tappat bort hur många usb minnen som helst så nu har jag inga kvar. Frustrerande
Förlåt för smittan :p usbminnen kan jag bada i om jag kontaktar mitt x som har diverse små saker kvar sen egen firma. Tror att jag kanske har någon/några här hemma med. ;)

grrr. jag har haft hur många som helst men nu är de alla borta med vinden, och jag känner mig inte som scarlett o'hara. Uppenbarligen vill den inte. Nu försöker jag backa upp via Nero med hjälp av youtube, det går sådär. Det var meningen att jag skulle vara i säng för ett bra tag sedan :meh:

Sitter och grubblar på förbannade Nero (inte kejsaren i Rom) utan det idiotiska programmet för att bränna en recovery disk inte gör som den ska.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar