En till som bor i tunikor/klänningar. Det är ju det absolut skönaste (och finaste, enligt mig) som man kan ha på sig...Hell yeah! Jag typ bor i klänning. Dagen till ära har en fin solklänning åkt på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En till som bor i tunikor/klänningar. Det är ju det absolut skönaste (och finaste, enligt mig) som man kan ha på sig...Hell yeah! Jag typ bor i klänning. Dagen till ära har en fin solklänning åkt på.
Vilket sammanträffande! Jag brukar också ha lime i min mjölk .... !Visa bifogad fil 13134
Mjölk jag lovar
En till som bor i tunikor/klänningar. Det är ju det absolut skönaste (och finaste, enligt mig) som man kan ha på sig...
Men för sjutton det är en fönsterkattsäng! Om den ska sitta fast i ett fönster måste den tåla sol
Jo jag vet, men tänker att solen kanske får materialen att röra sig så vattnet dunstar/smiter ut?
Hmm, det är möjligt men samtidigt negerar det hela idén med en fönstersäng. Dessutom kan vi säga så här, när jag försökte sätta upp den var det inte direkt solsken.
Nu har jag satt upp underpropparna och kommer låta dem torka ordentligt under natten. Imorgon blir det dags för överpropparna. Sedan blir det spännande! Fortsättning följer...
Jag skulle nästan ha tagit kortHär är en till som alltid har klänning. Jag chockade dock @Ninnurur med jeans när jag skulle med till stallet en gång.
Jag har funderat många gånger på att skaffa en, men det har liksom stoppat därAlltså menskopp, varför i hela friden har jag inte provat det tidigare!?
Jag skulle nästan ha tagit kort