Använder du klänning?
Hell yeah! Jag typ bor i klänning. Dagen till ära har en fin solklänning åkt på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Använder du klänning?
Hon syr ju typ 10st i veckan.Använder du klänning?
Hon syr ju typ 10st i veckan.
Jag är lite xtra svag för tjejer i klänning! Det är så snyggt!Hell yeah! Jag typ bor i klänning. Dagen till ära har en fin solklänning åkt på.
Jag är lite xtra svag för tjejer i klänning! Det är så snyggt!
Ja ha du, dansar du ballet också? och bor på kungsholmen?Jag är dessutom rödhårig
Känner mig ovanligt snygg just idag, måste vara vädret som gör det. Såg en citronfjäril innan och igår blåsippor. Det är vååår!
Ja ha du, dansar du ballet också? och bor på kungsholmen?
Vilken tur då!Haha nej, jag bor i lerhagen och är smidigt som en golfboll
Mycket snack och liten verkstad. Blir inget hus. Jag fick inte fria händer som lovat. Hälften av marken i hagen går inte att använda. Jag har haft flera stall men inget så tungarbetat som detta.Men varför? Var Det inte bra där??
För jag är lite rund under fötterna Banandans beskriver mitt humör bra just nu. Undrar om korsordsskillsen blir bättre eller sämre med lite alkohol innanför klänningen?
Jag gissar på bättre eller så blir det bara mera logiskt att stryka eller lägga till rutor ibland
Trevlig fredag på dig!
Ska för femte eller sjätte gången försöka sätta upp den förbannade kattsängen med sugproppar i fönstret. Har gjort precis som rekommenderats. Diskmedel med svamp och skrapa för att göra det rent, låt torka. Sedan fönsterputs med mjuk ren fönsterputs tyg/flanell tvättare - jaja jag vet inte vad det heter. Vänta tills allt torkat. Fukta sugpropparna med lite vatten/diskmedel. Sätt dem rakt och låt torka. De trillar ner så fort den stackars katten försöker hoppa upp!!!!
De klarar kanske inte sol?