Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@vallhundDär kom det post. En mörkblå tunn plastpåse med gula papper i. Deklarationen har med andra ord kommit och jag la den bara på sin plats för senare engagemang.
Restskatt och bilagor som det brukar så det kan ju ligga till sig en stund.
Levande blommor? Är det så sånt ser ut?Fixat blomlådor och amplar idag
Det är viktigt att kunna samarbeta och vara schysst även om man är olika. Behöver ju inte vara som hund och katt för det.Igår kväll var katten hjälpsam och lyckades puttra ner en stor påse med hundgodis som Leo öppnade och åt upp
Han lyckades flytta den från väggen över hela bänken och ner på golvet så nog sammarbete är något våra älsklingar kanDet är viktigt att kunna samarbeta och vara schysst även om man är olika. Behöver ju inte vara som hund och katt för det.
Risken finns att jag kommer fortsätta kalla henne Blade så känner jag behöver hitta på något redan nu
Funderat på Loppan hon är en enkel okomplicerad liten helbrun fröken som tycker det mesta är kul.
StefanLövet!
Då har jag bestämt mig, Jag går ut i kväll. Var inte en blekaste, när? när solen har gått ner.
Jag har precis sagt upp stallet. Så skönt! Fast jag har ingen aning om var jag ska ta vägen men det löser sig nog.