Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart håller jag helg! :banana:

20180321_102456.webp

Och nån lycklig får nya tänder :D

Jag ringde bedragarna som försökt lura på obeställda naturpreparat på min mamma. Deras chef ska ringa mig nästa vecka för att visa dokumentation över samtalet, det blir intressant då mamma inte samtalat med dem ... Han lär väl inte ringa mig dock, men då blir det att hota med polisanmälan!

Googlade runt och hittade anmälningar till Konsumentverket på dem och polisanmälningar, men nej det hade de inte alls fått några hävdade hon jag pratade med ... Goddag yxskaft. :meh:

Ska för femte eller sjätte gången försöka sätta upp den förbannade kattsängen med sugproppar i fönstret. Har gjort precis som rekommenderats. Diskmedel med svamp och skrapa för att göra det rent, låt torka. Sedan fönsterputs med mjuk ren fönsterputs tyg/flanell tvättare - jaja jag vet inte vad det heter. Vänta tills allt torkat. Fukta sugpropparna med lite vatten/diskmedel. Sätt dem rakt och låt torka. De trillar ner så fort den stackars katten försöker hoppa upp!!!! :rage: :rage: :rage:

Har fått en del mentalt jobbiga men nödvändiga saker gjorda idag, det känns jättebra och jag gick sedan iväg för att köpa favoritchokladen i affären. När jag kom hem och satte mig vid datorn så skrev en vän och frågade om hon kan komma på besök om några veckor (hon bor i annan stad och vi ses jättesällan, men nu ska hon förbi här) :D Och nu, nu är det dags att ge sig ut för att cykla lite med Vännen. Det verkar bli en perfekt avslutning på den här dagen ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar