Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag får väl dra min lekamen ut på gatan och låta nattens ljus förvirra mina ögon, och kanske prata personer man inte kommer möta igen. För så mycket är jag säker på, att jag kommer inte fråga och vi kommer inte mötas igen.
Det kan du aldrig vara. Helt säker på.
Jag har mött personer jag trott jag aldrig skulle möta igen.
Plötsligt händer det

:banana: VG på litteraturkursen som jag svor så mycket över! Läraren skrev att jag visar akademisk mognad som normalt inte ses innan forskarnivå :o:D Så nu börjar jag känna mig riktigt peppade inför uppsatsen! Dagens seminarium gjorde åtminstone boken lite klarare och jag misstänker att vår lärare inte ens har läst boken, han var överraskad flera gånger av författarens åsikter som vi kunde citera ur boken. :angel: Men helt underbar seminariegrupp! :love: Älskar dem allihopa!

Nu är det dags att ta sin ner i jeansen för att åka till jobbet. Jobbar utomhus så jag lär få hålla i mig rejält i ställverket idag :)
IMG_20180404_134927_122.webp

Bättre än denna hoppas jag!

Alltså autokorrekt?

Överbelamrade! Nej...överbemannade!

”Suck” :p
Haha autokorrekt kan verkligen leverera :p

——
Dags att gå ut igen. Suttit i samtal och telefonköer nu. Uppehåll ute. Hade hellre haft sol än detta snöblandatregn med blåst. Har eldar lite på morgonen så behagligt varmt här inne.
Ute är det svårt med kläderna. Antingen har jag satt på mig för lite eller för mycket. Ett evigt av-och-påande av kläder :meh:

Alltså autokorrekt?

Överbelamrade! Nej...överbemannade!

”Suck” :p

Frågan är ju då vad "överbennade" betyder... :

Fick till slut ett ok schema. :up:Samordnaren fick svettas en hel del för att knåpa ihop det. Sen att det inte går ihop med verksamheten och att någon (hon) får stå till svars för att vi är överbennade ganska mycket är ju inte min sorg :sneaky::p

:rofl: :rofl:

Jag ska snart ringa något jäkla blufföretag som skickat hälsokostpreparat till min mamma utan att hon bett om det! :rage: Hon har inte svarat på något samtal den dagen de säger att de ringt.

De svarade henne att hon måste skicka tillbaka grejerna för att slippa betala, men det orkar hon inte (har svårt att gå med opererade knän och depression). Hon bör väl inte vara skyldig till någonting, om de skickat henne saker oombedda?

Jag ska snart ringa något jäkla blufföretag som skickat hälsokostpreparat till min mamma utan att hon bett om det! :rage: Hon har inte svarat på något samtal den dagen de säger att de ringt.

De svarade henne att hon måste skicka tillbaka grejerna för att slippa betala, men det orkar hon inte (har svårt att gå med opererade knän och depression). Hon bör väl inte vara skyldig till någonting, om de skickat henne saker oombedda?
Om är inte skyldiga dem något om hon inte har bett om det.

Nu är annonsen på vår bostad ute, men man får väl inte länka? Här är någon bild iaf, har aldrig haft så städat. :laugh:
6da4fd942aecd2c65cfa28bea4072234.jpg

25e04-95865-ffea7-103eb-b37e5-6ff11-2f1bd-1dbe5.jpg

Det är med stor sorg jag flyttar. :cry:Har trivts jättebra i Bergshamra i 13 år, även om vi bott i denna bostad "bara" i 5 år. Är lite orolig om vi kommer trivas på nya stället men det bör bli bra! Är bara så rädd för större förändringar. Ändå flyttar vi inte direkt långt, inte ens 5 km. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar