Du bor ju i huvudstaden! Nått finns det väl alltid att hitta på en fredagJa ha. vad ska man göra i kväll?
Skulle vara kul om det hände något.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du bor ju i huvudstaden! Nått finns det väl alltid att hitta på en fredagJa ha. vad ska man göra i kväll?
Skulle vara kul om det hände något.
Du kan försvenska namnet. Kalla henne BladetFast stenhård vampyr tycker jag inte passar på en söt fröken
Gillar filmerna men diggar inte namnet som hästnamn
Jag får väl dra min lekamen ut på gatan och låta nattens ljus förvirra mina ögon, och kanske prata personer man inte kommer möta igen. För så mycket är jag säker på, att jag kommer inte fråga och vi kommer inte mötas igen.Du bor ju i huvudstaden! Nått finns det väl alltid att hitta på en fredag
Det kan du aldrig vara. Helt säker på.Jag får väl dra min lekamen ut på gatan och låta nattens ljus förvirra mina ögon, och kanske prata personer man inte kommer möta igen. För så mycket är jag säker på, att jag kommer inte fråga och vi kommer inte mötas igen.
Tre kollegor försökte bära iväg mig för att äta pizza
Det hade varit gott men jag ska inte äta riktig mat förrän ikväll efter stallet
Sant,Det kan du aldrig vara. Helt säker på.
Jag har mött personer jag trott jag aldrig skulle möta igen.
Plötsligt händer det
Nu är det dags att ta sin ner i jeansen för att åka till jobbet. Jobbar utomhus så jag lär få hålla i mig rejält i ställverket idag
Alltså autokorrekt?Fick till slut ett ok schema. Samordnaren fick svettas en hel del för att knåpa ihop det. Sen att det inte går ihop med verksamheten och att någon (hon) får stå till svars för att vi är överbennade ganska mycket är ju inte min sorg
Haha autokorrekt kan verkligen levereraAlltså autokorrekt?
Överbelamrade! Nej...överbemannade!
”Suck”
Alltså autokorrekt?
Överbelamrade! Nej...överbemannade!
”Suck”
Fick till slut ett ok schema. Samordnaren fick svettas en hel del för att knåpa ihop det. Sen att det inte går ihop med verksamheten och att någon (hon) får stå till svars för att vi är överbennade ganska mycket är ju inte min sorg
Funderade på samma, inte ens Google vetFrågan är ju då vad "överbennade" betyder... :
Om är inte skyldiga dem något om hon inte har bett om det.Jag ska snart ringa något jäkla blufföretag som skickat hälsokostpreparat till min mamma utan att hon bett om det! Hon har inte svarat på något samtal den dagen de säger att de ringt.
De svarade henne att hon måste skicka tillbaka grejerna för att slippa betala, men det orkar hon inte (har svårt att gå med opererade knän och depression). Hon bör väl inte vara skyldig till någonting, om de skickat henne saker oombedda?
Överbannade på buke antar jag.Funderade på samma, inte ens Google vet