Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska snart ringa något jäkla blufföretag som skickat hälsokostpreparat till min mamma utan att hon bett om det! :rage: Hon har inte svarat på något samtal den dagen de säger att de ringt.

De svarade henne att hon måste skicka tillbaka grejerna för att slippa betala, men det orkar hon inte (har svårt att gå med opererade knän och depression). Hon bör väl inte vara skyldig till någonting, om de skickat henne saker oombedda?
Nej. Har de inget avtal så ska hon inte betala.

Försöker skriva klart på en reflektionsuppgift och laddar för nytt seminarie/föreläsning kl 15 om att välja material till uppsatsen.

@Tranan, så här ser ställverket ut i Forsheda.

44F01D4D-210A-40F7-A0C1-64F7B90264BE.webp

Började dagen med att en kompis ringde: -Hej! jag kommer till dig om ungefär10 minuter.
Så det var bara att vakna och stappla sig upp. Skönt med vänner man inte behöver bry sig om att man är nyvaken och står i morgonrock när dörren öppnas :rofl: Hon är garanterat inte lättskrämd :o
För ett litet tag sen flydde hon härifrån då hon vart helt galen på byggljudet nu står det står även en lastbil precis utanför och dundrar som suger ut sand tror jag i huset rakt över.
Själv är jag ju rätt van och tröstar mig med att det är fredag så någon av allihopa kanske slutar tidigare med tur. :crazy:

Där kom det post. En mörkblå tunn plastpåse med gula papper i. Deklarationen har med andra ord kommit och jag la den bara på sin plats för senare engagemang.
:yuck:
Restskatt och bilagor som det brukar så det kan ju ligga till sig en stund.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar