?! Ska du vara inackorderad istället?Jag har precis sagt upp stallet. Så skönt! Fast jag har ingen aning om var jag ska ta vägen men det löser sig nog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
?! Ska du vara inackorderad istället?Jag har precis sagt upp stallet. Så skönt! Fast jag har ingen aning om var jag ska ta vägen men det löser sig nog.
Bäst att passa på när tillfälle ges, hoppas blåsten håller sig på okej nivå tills ni är hemma igen.Tror blåsten har gått från halv storm till "bara" blåsigt,så dags att ta en runda med hundarna o handla samtidigt.
Nej det går nog inte med fina hästen som kräver lösdrift med så få hästar som möjligt utan halm med portionsfodringa Det känns som omöjligt att hitta. Jag tänker först och främst lösa sommaren och hyra in mig på en hage någonstans tänkte jag om möjligt.?! Ska du vara inackorderad istället?
Bära iväg dig? Är det någon baklängesvariant på hämtpizza?
Men varför? Var Det inte bra där??Jag har precis sagt upp stallet. Så skönt! Fast jag har ingen aning om var jag ska ta vägen men det löser sig nog.
Idag fick min fyraåriga systerdotter ett brev om att hon var välkommen till en gynekologisk cellprovstagning. Tror något har blivit fel i deras system..
För jag är lite rund under fötterna Banandans beskriver mitt humör bra just nu. Undrar om korsordsskillsen blir bättre eller sämre med lite alkohol innanför klänningen?
Roligare i alla fallFör jag är lite rund under fötterna Banandans beskriver mitt humör bra just nu. Undrar om korsordsskillsen blir bättre eller sämre med lite alkohol innanför klänningen?
Roligare i alla fall
Använder du klänning?För jag är lite rund under fötterna Banandans beskriver mitt humör bra just nu. Undrar om korsordsskillsen blir bättre eller sämre med lite alkohol innanför klänningen?