Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Smällde i mig några belgiska vaniljkex innan middagen. Onödigt! Förvisso sockerfria men jag antar att sötningsmedel inte är så mycket nyttigare?

?! Ska du vara inackorderad istället?
Nej det går nog inte med fina hästen som kräver lösdrift med så få hästar som möjligt utan halm med portionsfodringa ;) Det känns som omöjligt att hitta. Jag tänker först och främst lösa sommaren och hyra in mig på en hage någonstans tänkte jag om möjligt.

Jag har jobbat klart och nu ska jag till stallet. Det tycks inte bli något jobb i helgen så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på förutom stallet :cautious:

Lilla fröken Fluff (aka Svea) har fått sig ett bad och en massa borstande idag. Nu är hon så fin så :heart

Bifogade filer

• 20180406_173435.webp
    20180406_173435.webp
    250,8 KB · Visningar: 23
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand