Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dax att dejta JB. Natti!
Du är sen 1 april har varit, lycka till nästa årSom när jag dök upp i jeans på jobbet för ett par år sedan. Folk trodde jag fått en stroke
TeamworkIgår kväll var katten hjälpsam och lyckades puttra ner en stor påse med hundgodis som Leo öppnade och åt upp
Det är nog den bästa grejen jag har upptäckt via buke!Alltså menskopp, varför i hela friden har jag inte provat det tidigare!?
Funkar de öht?Men för sjutton det är en fönsterkattsäng! Om den ska sitta fast i ett fönster måste den tåla sol
Funkar de öht?
Tycker det är bättre med breda fönsterbrädor istället. Har plädd i köket på ena fönsterbrädan. Känns mer stabilt än dessa sugproppar.
Te och knäckemacka här. Har precis rensat i lite papper hemma så fika är jag helt klart förtjänt av2 varma mackor på ingång
Tyvärr smala fönsterbrädor. På ett annat ställe jag bodde fanns det riktigt breda fönsterbrädor och katten älskade dem!
Tja, jag vet andra kattägare som svär att det fungerar bra Som sagt, fortsättning följer...
Jag har just kommit hem fran hundtraning ... trott, men trots att jag startade dagen med att trana mina i osregn i morse skiner solen nu och "all is good".
Fast det brukar vara ganska enkelt att fixa en bred fonsterbrada av en smal. Lite olika hur man gor beroende pa orginalet, men det brukar inte vara nagra problem. Och de ramlar inte ner