Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon har jobbat över alla dagar denna vecka och jag har nog shoppat upp alla pengarna redan :crazy: Och imorgon blir det en rejäl slatt till då jag ska till frissan (14 månader sen sist) och först få en ansiktsbehandling.

Sedan får det bli uppstramning! Verkligen, ingen behöver nya kläder osv.

Även jag använder bara klänning. Det är endast arbetskläder och stallkläder som innebär byxor. Har nog till och med fixat stallet samt kört häst i klänning någon gång :p

Äntligen helg! Ska bara kolla resultaten i lets dance innan det är dags att sova. Vaknade mitt i natten och var klarvaken i över en timme i natt, så jag ser fram emot att sova länge och gott imorgon. Utan att något alarm går igång innan gryningen!

fascinerande att så många bär klänning och tycker att det är bekvämt!
Jag tror att jag hade en klänning förra sommaren eller om det var sommaren innan den.
Har flera klänningar, de flesta fådda. Två har jag på väggen i sovrummet som prydnad. En person som sytt dem. Tycker de är riktigt vackra.
Bär väldigt sällan klänning men kan inte slänga eller ge bort dem heller av nån anledning. Såfort det blir varmt ska jag försöka ha nån klänning på lördagarna, iaf några timmar.

Men för sjutton det är en fönsterkattsäng! Om den ska sitta fast i ett fönster måste den tåla sol

592677_karlie_fensterplatz__1.jpg
Funkar de öht?
Tycker det är bättre med breda fönsterbrädor istället. Har plädd i köket på ena fönsterbrädan. Känns mer stabilt än dessa sugproppar.

Funkar de öht?
Tycker det är bättre med breda fönsterbrädor istället. Har plädd i köket på ena fönsterbrädan. Känns mer stabilt än dessa sugproppar.

Tyvärr smala fönsterbrädor. På ett annat ställe jag bodde fanns det riktigt breda fönsterbrädor och katten älskade dem!

Tja, jag vet andra kattägare som svär att det fungerar bra Som sagt, fortsättning följer...

Jag har just kommit hem fran hundtraning ... trott, men trots att jag startade dagen med att trana mina i osregn :cautious: i morse skiner solen nu och "all is good".:cool:

Tyvärr smala fönsterbrädor. På ett annat ställe jag bodde fanns det riktigt breda fönsterbrädor och katten älskade dem!

Tja, jag vet andra kattägare som svär att det fungerar bra Som sagt, fortsättning följer...

Fast det brukar vara ganska enkelt att fixa en bred fonsterbrada av en smal. Lite olika hur man gor beroende pa orginalet, men det brukar inte vara nagra problem. Och de ramlar inte ner :angel:

Helvete. Nu hat datorn
Jag har just kommit hem fran hundtraning ... trott, men trots att jag startade dagen med att trana mina i osregn :cautious: i morse skiner solen nu och "all is good".:cool:

Fast det brukar vara ganska enkelt att fixa en bred fonsterbrada av en smal. Lite olika hur man gor beroende pa orginalet, men det brukar inte vara nagra problem. Och de ramlar inte ner :angel:

Jag har faktiskt en kattsäng som man spänner fast i smal fönsterbräda som hon gillade i förra lägenheten eftersom hon då kunde sitta och spana på katt tv, eg, talgbollar som hängts upp på balkongen trots att småfåglar skadar fasaden så den måste repareras. :angel: Här däremot är inget fönster jag satt kattsängen i ett dugg intressanta. Det enda katten vill är att kunna se ut på balkongen. Ergo behövs det en kattsäng i balkongfönstret. Den här är den som skruvas fast i fönsterbrädan.

36681_1_detail_1.jpg

Nope, det är inte katten som bestämmer här hemma. :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar