Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ska jag sluta spamma Buke och gå och sussa några timmar. -7 här idag, hmm. Tur att det inte har regnat särskilt mycket. Jag orkar inte bråka mer med recovery disk idag, det får bli senare idag som jag ska se om det fungerar med ImgBurn istället. Nattinatti eller något sådant :meh:

Vaken sedan ett tag :cautious: dagens fundering varför vaknar jag så tidigt? Känner mej pigg så det är väl bara gå upp och sätta igång

Barnet tuttar och pappan sover, snart dags att gå upp, tänkte duscha inför dagens piffning :D

Sedan hitta mjuka byxor som inte trycker på naveln. Den är fortfarande arg till och från trots att det är snart två veckor sedan operationen.

I drygt en vecka har jag vaknat mellan sex och sju på morgonen utan ställd klocka. För säkerhets skulle ställde jag klockan på åtta idag och var helt slut när den ringde. Knäppa kropp!

Kollar på dokumentär om arbetsförmedlingen. På riktigt, om man inte ens förstår att man ska gå fram till disken och typ anmäla sig eller säga att man är där så fattar jag att folk är arbetslösa :rofl:
Istället skickar människan meddelande till någon kompis och tar kort för att få tips typ "är det denna disk man ska gå fram till eller"? Fattar noll.
Och när man får frågan att berätta om en själv så finns inget att säga och telefonen plingar för fullt på messenger osv. Kom igen alltså.

Kollar på dokumentär om arbetsförmedlingen. På riktigt, om man inte ens förstår att man ska gå fram till disken och typ anmäla sig eller säga att man är där så fattar jag att folk är arbetslösa :rofl:
Istället skickar människan meddelande till någon kompis och tar kort för att få tips typ "är det denna disk man ska gå fram till eller"? Fattar noll.
Och när man får frågan att berätta om en själv så finns inget att säga och telefonen plingar för fullt på messenger osv. Kom igen alltså.
Vilken typ av arbeten är det de söker?

:)

Dagens agenda:
Städa förrådet, för att komma åt däcken som står längst in (dom ska hämtas av en köpare typ när som helst under helgen, kan ske med kort varsel).
Läsa färdigt de kapitel som ska utgöra grunden för en inlämningsuppgift.
Kolla igenom den nya hagen som hästarna ska släppas in i.

Vad gör jag? Slösurfar och är stressad över att det kommer bli svårt att hinna med allt :banghead:. Kan dock skylla på att sambon inte kommit ur sängen än, och jag lär inte få ro att läsa förrän åtminstone förrådet är färdigt.

Hett tips för alla som vill ha ett bra mentalt mående. Köp/sälj/byt aldrig lägenheter.
Vaknar svettig på natten, har fått magkatarr. Mitt liv är en mardröm. Slemmiga mäklare med brat-frisyr ringer mig dagligen och ba "tjeeeeena törnis, hur går det?" (som att vi känner varandra). Joråsåatt? Skjut mig någon...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag...
2
Svar
28
· Visningar
805
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 542
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
469
Senast: KesoNeso
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Valet i USA