Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänder på steken och säger såhär.. Men guuu vilka snygga stövlar! DeNiro? Ser bra ut! Blir så himla sugen på att rida barbacka jag med, utan säkerhetsbälte. Men imorgon ska vi släpas efter en rutinerad gubbe på en liten skogsslinga. Får bära eller brista.
Barbacka is the shit. (Mest för att den tjocka magen gör så att sadeln sitter på halsen efter ett bocksprång...)
Fast jag hade gett mycket för en westernsadel.
Ja men tycker allt hon är lite loj på den höjden ändå. Behöver inte lyfta på benen heller tycker hon. Ska bli kul att se hur tekniken blir när det blir högre! Roligt att det går så bra också! Trailbanan vill jag också se, oavsett hur amatörmässig den månde vara
Sedan har jag gjort om mitt sidepull nu. Spännet gick inte igenom så fick spänna in ena läderbiten i öglan. Ja, ni kanske ser vad jag menar. Men nu blev jag lur på hur hårt det ska sitta, och hur högt? Hon var inte alls lika känslig på detta ( bra! ), så man kanske ska hissa ner lite? Tycker det hänger lite under hakan, men vill ju inte snöra ihop henne alldeles heller.