Vi Newbies

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi Newbies

Tycker ni hästen är svängd. Svårt och se på bilderna kanske. Får ta lite kort imorrn innan utsläpp.

Bluefish
Foderhästen hade ju en pool´s bred och lite svängd. den kanske kan passa.

Ja jag hoppas min ligger bra på din, så har en av oss löst denna härva! :D Okej, fint det! Jag har skrivit en köpesannons nu, bara väntar på att alla svar ska regna in. Kommit på en massa tråkigt jag måste betala också. Spånfaktura, lägenhetshyra, boots.. :cool: Tänkte köpa sånahär man trär på hoven som man kan ha brodd i, så vi kan promenera även nu i vinter. Någon som har erfarenhet av såna? Är inne på Easyboot Glove ( sååååå fula dock ), och tänkte köpa ett par till fram. Eller bör man ha runt om kanske?

Hade du något kort på hennes rygg? Försökt se på de som finns huruvida jag tycker hon är svängd eller rakare, men svårt att se.

Fast hörni.. Ska vi inte skaffa os varsin sånhär? Pax på zebramönstret!

$%28KGrHqEOKjEE4rR,rMQ8BOWww+z%29zQ~~60_1.JPG

$%28KGrHqF,!i8E6PVs%28%29KhBOq,4GhDeQ~~60_1.JPG

$%28KGrHqEOKpoE6WTZOiKPBOr1P1,l5g~~60_1.JPG

kl

Red idag igen, blev en veckas uppehåll. Idag gick det inte speciellt bra. Blä. "Tränaren" kollade på när jag red, och jag vete sjutton vad det är med mig men så fort det kommer nån och tittar blir jag jättenervös och rider som en kratta :p När jag rider själv brukar jag ha rätt så bra kontroll, men nu bara raceade hästen runt och jag kände mig urdålig :( Förstår inte att det ska bli så. Men jag tror hon förstod, hon vet ju att jag kan rida. Men ändå, känns lite trist. Fast man har ju dåliga dagar ibland.

Jag tycker hon ser ganska rejält överbygd ut, och alltså då svängd. Men hon hade mycket bogar va? Annars är nog risken att sadeln tippar och lägger sig för mycket i fram.

Misströsta inte, sådär såg/kändes det alltid för mig förr, när jag red vanligt. Tror man behöver såna pass ibland, för att verkligen kunna känna hur bra det gick nästa gång och se sina begränsningar och vad man behöver träna mer på. Nästa gång tror det det går skitbra istället!

Får hoppas på det! :D Som sagt, det kan ju inte gå bra jämt. Kanske bra också att få komma ner på jorden och få kämpa lite :p

Ja, vi är nog alla överens om att du var himla upplåst och pompös i tonen innan detta :mad: ( ;) )

Ja hon har stora bogar. skulle kunna ha 135 täcken, men har just nu 145 i täcken för och få plats i bogar. (täcken som följde med) .
Ska leta vintertäcke till henne, fryser lätt. Så får se om en hittar nått vettigt som inte kostar skjortan.

Haha! :p Närå, nog vet jag hur det känns när det går dåligt, men jag har mest lallat omkring den senaste tiden och inte haft så mycket krav på mig. Var nog 1,5 år sen jag red lektion sist. De senaste veckorna har jag mest ridit omkring och tränat på det jag redan kan... :angel::D

Synd att du blev så påverkad av att någon tittade. Jag tror man vänjer sig efter ett tag, man måste bara träna på att ha publik, träna på att bli tittad på. Bättre lycka nästa gång!

KL.
Jag har bokat in mig på clinics för Per Larsson 1 gång/månaden från och med slutet på februari. Jag är NERVÖS! Men vill man någonstans så får man ju satsa även om man är skakis månader i förväg :d Det går nog bra, jag tror klubben kommer stötta mig haha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 782
Senast: Imna
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 733
Senast: qitis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 054
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar