Vi Newbies

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi Newbies

Jag har fått hit bettet nu. Det är stort.. köpt på Milsta så vitt jag vet. Där finns ju 4,5" (11,5 cm). Hittade ett mindre på hästnets köp och sälj för någon vecka sen.

kl

TITTA VAD JAG KÖPT :love: Jättestor är den, säkert 120-130 lång!

cbys.jpg

Det är grannens stång. Ett Billy Allen. Jag har alltid tänkt att "ett sånt vill jag ha" men har nog kommit på att ptja, det vill nog inte Elmer. Inte såhär i början iallafall. Han vill nog ha en stång som är 100% fast så det ligger så stilla som bara möjligt i munnen på honom. Synd att Börjes stång är 12,5 cm, den hade varit perfekt att testa med.

Vad är det för skillnad på en kandarstång och westernstång?

Josefiine: Den måste jag kolla upp!

Tack för att du kollade!

Jag köpte ett 12.5 till Stella på globen. Dock inget westernbett direkt, det en stång med krussidull på.
Bankade ihop det lite (så att det blev en mjuk böj i bettet.) så att det blev 12 cm och hon gillar det faktiskt! Frustar och har stängd mun. :)

*KL*
Var ute och red igår en sväng, passa på när de inte blåste eller regnade så mycket. Vattendrag gilla hon inte, så får träna lite på de. Men annars är hon o brydd. :)
393744_10150399919593068_601108067_8417180_1195290418_n.jpg

Jag hade gärna bidragit till att få fart på den men ack :( Saknar internet i nya lyan. Det ska vara åtgärdat till veckan, men tills dess blir det ett enda stort lidande. Idag tänkte jag försöka mig på att rida en liten sväng, vi får se hur det går!

Var ute igår en sväng igen. hade tänkt rida idag också, men på grund av vädret och väglaget får vi göra annat. Näst intill isgata och sommarskor är ingen bra höjdare.

Nja hitta en som en kompis hade, Lite lång men inget som klämmer eller stör henne. Så den får duga tills jag fått hem den andre.

Snygga tungor! :D

Har inte heller något att uppdatera om direkt.. Bristen på snö gör att man i princip bara kan skritta dessvärre:(
Bjuda på en bild kan jag dock göra! :D
14802_1321379563_177671699.jpg

Jag har inte heller så mycket att uppdatera med.
Stella och jag ökar mest runt i skogen och annars gör Stella det hon gillar bäst; äta mat.
Hon börjar liknar mest en boll, dock känner jag alla revbenen, så jag gissar på att det är fölis som
växer nu. Den 14e december så har hon gått halvvägs. :)

stellas_by_erehsidne-d4i4ojw.jpg

stellas_ii_by_erehsidne-d4i4or1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 782
Senast: Imna
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 733
Senast: qitis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 054
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar