Sv: Vi Newbies
Nu har den vackra dagen varit här! Det sitter två silverplättar på varsin sida av hornet som ni ser på översta bilden, konstig placering tyckte jag först men nu är det bara läckert
Jag ska testa vidare med andra paddar osv, se om jag kan hitta det ultimata-ultimata men vad jag kan dömma ligger den bra.
Vad tror ni, kan Elmer passa i limegrönt? Rött och klarblått är ju självklart men Ubbe är snyggast i limegrönt och jag vet inte om jag har råd med två uppsättningar tävlingspaddar
Ubbe kanske passar i turkos förresten?
Idag red jag iaf Elmer nere på ridbanan. Grabben är nästan svårriden nu, jag råkade ha foten för långt fram när vi skulle sidepassa så det blev rollback, spin, framdelsvändning allt beroende på vad vikt och händer gjorde. Och innan jag kom på det! Ja, han sidepassade bakåt också... När blev HAN så duktig? Snacka om att jag var ringrostig! Temat för denna veckan är LÅNGRITTER (i sadeln
), sidoförflyttningar och för Ubbe mer galoppträning. Jag tänkte vi skulle få ihop ett par rollbacks i galopp nu när jag har ett sadelhorn att hålla hårt i
Till alla er som behöver sadel, jag hoppas ni hittar en snart! Lycka till och ge inte upp, den finns där ute någonstans!
Just det! Kul att tömkörningen gick så bra
Att ge dem ett par veckor vila är så toppen!