Sv: Vi med svårlastade hästar!
Ja, det känns som att vad som helst kan hända när man försöker låsa fast hästen på det sättet..
Min har dessutom ett förflutet där han knappt kunde stå uppbunden i gången utan att kasta sig. Har gått över i stallgången när kedjorna gått sönder
Nej, det har jag inte provat. Hur fungerar en sådan? Aldrig hört..
Jag ska ärligt erkänna att jag inte alls är insatt i det här med klicker, vet knappt vad det innebär
Det riktigt otäcka blir ju om hästen slår omkull, eller att grimskaftet går av och hästen far iväg baklänges. Den häst som inte blir rädd efter nåt sånt har nog nerver av stål.
Har du provat en sån där lastsele? Jag har själv ingen erfarenhet av dem då jag aldrig har åkt/lastat ensam, så jag vet inte hur de är. Tänkte bara om din pålle går på snällt med linor.
Ja, det känns som att vad som helst kan hända när man försöker låsa fast hästen på det sättet..
Min har dessutom ett förflutet där han knappt kunde stå uppbunden i gången utan att kasta sig. Har gått över i stallgången när kedjorna gått sönder
Nej, det har jag inte provat. Hur fungerar en sådan? Aldrig hört..
Det låter som att klicker skulle kunna hjälpa dig? Så han blir positivt motiverad att gå in osv.
Jag ska ärligt erkänna att jag inte alls är insatt i det här med klicker, vet knappt vad det innebär