Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, men glömde visst bort att svara. Får skicka över en ny supermus till framtida lekstunder, den där måste ju snart ha slut på kattmyntaFöresten @cili fick du mms av mig igår?
Ingen fara tänkte bara få dig att fördriva 2 sekunder.Japp, men glömde visst bort att svara. Får skicka över en ny supermus till framtida lekstunder, den där måste ju snart ha slut på kattmynta
Usch! hoppas den skärper till sig.Magen värker och är inte alls med
Är garanterat stress men jobbigt ändå.Usch! hoppas den skärper till sig.
KobenOkej....så nu har jag en skruv som sitter fast - vill varken ut eller in . Vare sig med skruvdragare eller handkraft. Tips på det??? Förmodligen skulle jag ju borrat först, men det är ju för sent nu.....
Men gud, har inte hängt med alls! Grattis!Kan lika gärna outa dom bra nyheterna nu. Anledningen till att min SI-led släpper och inte görs något åt är foglossning av det värre slaget. Vilket beror på en graviditet
Och kram!Och så den dåliga nyheten: ligger på sjukhuset i Västerås och väntar på ambulanstransport till Stockholm pga för tidig fostervattenavgång (vecka 26). Så jag kommer inte få komma hem på flera veckor
Är så road över civilaren på NK som vill verka casual och ”inte alls som en snut” men gör det så fel att han ändå drar till sig allas uppmärksamhet. Dels är han sjukt färgglad, jag menar tänk julgran med Hawaii-skjorta. Till det kör han nån slags ”swag” hip-hop-keps och till det ett tungt gangsta kedjehalsband. Samt ett par riktigt snabba sneakers.
Ja, huh, söndagar försvinner väl alltid supersnabbt...... Man hinner knappt vakna förrän det är kväll.....Dagen har gått alldeles för fort