Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp, men glömde visst bort att svara. Får skicka över en ny supermus till framtida lekstunder, den där måste ju snart ha slut på kattmynta :nailbiting:
Ingen fara tänkte bara få dig att fördriva 2 sekunder.
Objektet är ju okej, fotografen som dessutom bara har kamera i mobilen och inte satsar på snygga bilder finns övrigt att önska om. :o
Det är lugnt den förvaras i påse och det finns spray och i lösvikt hemma.

Kan lika gärna outa dom bra nyheterna nu. Anledningen till att min SI-led släpper och inte görs något åt är foglossning av det värre slaget. Vilket beror på en graviditet
Men gud, har inte hängt med alls! Grattis! :heart

Och så den dåliga nyheten: ligger på sjukhuset i Västerås och väntar på ambulanstransport till Stockholm pga för tidig fostervattenavgång (vecka 26). Så jag kommer inte få komma hem på flera veckor :(
Och kram!

Blev ingen bakning idag. Får ta det nästa helg.
Ätit middag på Ikea med päronen. Shoppat ljus - de hade medlemsrabatt på doftljus. Och jag har ljus-mani... En hyacint fick följa med hem oxå.
I morgon em ska jag till Gyn och sätta in en spiral :nailbiting:

Ett litet ljus för alla de djur som inte finns med oss längre....:heart
20171105_170151.jpg

Är så road över civilaren på NK som vill verka casual och ”inte alls som en snut” men gör det så fel att han ändå drar till sig allas uppmärksamhet. Dels är han sjukt färgglad, jag menar tänk julgran med Hawaii-skjorta. Till det kör han nån slags ”swag” hip-hop-keps och till det ett tungt gangsta kedjehalsband. Samt ett par riktigt snabba sneakers.

:rofl:

Är så road över civilaren på NK som vill verka casual och ”inte alls som en snut” men gör det så fel att han ändå drar till sig allas uppmärksamhet. Dels är han sjukt färgglad, jag menar tänk julgran med Hawaii-skjorta. Till det kör han nån slags ”swag” hip-hop-keps och till det ett tungt gangsta kedjehalsband. Samt ett par riktigt snabba sneakers.

:rofl:
:rofl::rofl::rofl:

Han kanske ska distrahera så att en annan kollega kan smyga runt? :idea:

Vi har en expertkommentator här hemma. Den sätter ord på precis allting som görs och sägs, samt förklarar vad allt och alla gör. Hela tiden. Nonstop..
Tur att vi inte behöver betala lön per ord. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 351
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 916
· Visningar
93 273
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka