Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker att jag påpekar saker i tid och otid, och trycker på knappen mest hela tiden (när den är inom räckhåll :cautious:). Men nu börjar mitt tålamod ta slut
Jag hade nog haft knappen intryckt som standard, kanske är det vad alla andra gör och därmed hamnar du långt ned på listan? :cautious:

Som sagt, behöver du något så hör av dig. Jag kan säkert smuggla in en julflamingo eller massa klistermärken :D

Har städat ur två garderober och fick ihop 3 säckar med gamla kläder och upptäckte att det läcker under tvättstället uppe . Verkar ha gjort så ett tag . Får riva upp mattan och kolla. Men först ringa rörkrökaren i morgon

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 348
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 915
· Visningar
93 232
Senast: dobbis
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka