Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag kan inte ta mig upp med alla slangar dom sätter fast. Denna gången var första där larmknappen hamnade utom räckhåll, nästa gång ser jag till att den är där den ska innan personen lämnat rummet.Om mätningen är över så res dig upp o ta larmknappen,man får in ens hänga den utom räckhåll.
Vad gäller mat o dryck så måste du säga till om den inte kommer som den ska,man ska inte behöva svälta.
Det är det ju inte,det är naturligt.Det kan ju bero på att din make är man och dessutom inte gravid.
”graviditet är ingen sjukdom” brukar det ju heta.
Gör som dom gamla,sätt tummen på knappen o håll kvarFast jag kan inte ta mig upp med alla slangar dom sätter fast. Denna gången var första där larmknappen hamnade utom räckhåll, nästa gång ser jag till att den är där den ska innan personen lämnat rummet.
Har sagt till några gånger angående nåt ätbart, men det glöms bort. Hade det inte varit för yrseln så kunde jag hämtat mackor eller yoghurt så länge, men det är lite svårmanövrerat att gå just nu . Tur att sambon hade med sig frukt, så jag har kunnat peta i mig en banan och ett äpple under dagen
Vore nåt det!Gör som dom gamla,sätt tummen på knappen o håll kvar
Var det platsbrist eller har ni ingen gravidavd i V-rås?Vore nåt det!
Jag försöker tänka att det är positivt att jag inte har hög prio, för det borde innebära att det än så länge ser ganska bra/lovande ut.
Är dock rätt sur över att jag bor i en stad där sjukhuset vunnit europapris för sin mat, och så hamnar jag här i en annan stad bland skittråkiga microlådor
Dom kan inte ta så tidigt födda där, så jag får komma dit tidigast om 3-4 veckorVar det platsbrist eller har ni ingen gravidavd i V-rås?
Och bebis SKA stanna inne så länge!Dom kan inte ta så tidigt födda där, så jag får komma dit tidigast om 3-4 veckor
Larmknappen måste alltid sitta så att patienten kan nå den. Varför ha den annars öht .Känner mig bortglömd. Sitter fast i massa sladdar för en mätning som skulle göras i 40 min. Det har gått 70 nu. Och inte når jag larmknappen heller, för den hänger utom räckhåll.
Läkaren som påbörjade dagronden kl 9 har fortfarande inte varit här.
Ingen lunch eller annat, inte ens dryck. Kunde inte få det när mätningen skulle startas, så frågan är väl om det blir något när dom väl kommer hit och kopplar loss.
GRATTIS PÅ DIN DAG !Haft en finfin dag idag! Fick pannkaksfrukost som iofs blev plättar men det var gott! Sen blev det ett par paket och så har vi gjort lite nytta med att tvätta bil och bytt till vinterdäck!
Grattis vännenHaft en finfin dag idag! Fick pannkaksfrukost som iofs blev plättar men det var gott! Sen blev det ett par paket och så har vi gjort lite nytta med att tvätta bil och bytt till vinterdäck!