Jag längtar faktiskt hem, det skulle vara +8 där idag...
Förstår det! Här blommar vallmo, smörblommor, maskrosor och baldersbrå för fullt och flugorna surrar (om än slött) runt hästar och stall. Helt galet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag längtar faktiskt hem, det skulle vara +8 där idag...
Fy tusanFör att pigga upp @dobbis och @GoLightly:
92:an...
Stackars lilla Silverpilen fryser
Svärmors höns på vinterbete
Fy tusan
Spikmatta är faktiskt väldigt effektiv med att lösa upp spänningar. Bra med fler kortare pass än en långHalvsov en stund på spikmattan igår kväll. Tänkte testa att fixa min "falska ischias" (ont i skinka, låret och ena sidan av ländryggen) med den. Men hade väl inga större förhoppningar om att det skulle ha någon effekt. Jisses - det funkade faktiskt ! Får ta mig ett pass till på den senare idag!
Ja, jag börjar inse att det var ett bra köp - trots att det blev en liten enkel för 149 kr på Gekås ! Man blir väldigt avslappnad av att ligga på den .Spikmatta är faktiskt väldigt effektiv med att lösa upp spänningar. Bra med fler kortare pass än en lång
Troligtvis. Om man googlar daily mail och trovärdighet så kommer det upp träffar där det står att Wikipedia inte accepterar den som källa.Hoppas på att detta är fejk news! http://www.dailymail.co.uk/news/article-5049199/Egyptian-cleric-says-men-marry-daughters.html
Hur gör du?JB kom
Man äter sig proppmätt, lägger sig i soffan med filt och hundar och sätter på en film Han verkar vara nyfiken på filmer...Hur gör du?
Vad ska man muta honom med?
Man äter sig proppmätt, lägger sig i soffan med filt och hundar och sätter på en film Han verkar vara nyfiken på filmer...
Fina bilder ogillar snön.För att pigga upp @dobbis och @GoLightly:
92:an...
Stackars lilla Silverpilen fryser
Svärmors höns på vinterbete
Tiden går så ofattbart långsamt. Jag vill rycka ur infarten jag haft i handleden sen i fredags, för den stör och är inte kopplad till något. Jag vill att läkaren ska komma hit för den dagliga undersökningen (dom börjar vid kl 9, så jag är uppenbarligen typ sist på priolistan, vilket nog är positivt). Jag vill ha lunch men har ingen lust att be om den, eftersom den inte är god (det är samma som igår). Jag vill att yrseln ska försvinna. Jag vill ha mina katter i sängen. Jag vill må någorlunda bra.
Är det så himla mycket begärt?