Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick ett sms av en kompis som fick för sig att vi skulle äta frukost ihop och bara ta en slöstart på dagen, sagt och gjort och magen är full med scones.

Så vi har babblat lite världsviktigheter och löst många obesvarade frågor som ingen annan förstått sig på ;) (Läs: vi kastade oss i varsin soffa och halvsov)
Nu är det dock bara jag och Pälsfröken hemma så nu är lugnet åter igen.

För att pigga upp @dobbis och @GoLightly:
23280053_1852054598458116_2677300583022460928_n.jpg

92:an... :crazy:

23161844_305369759949422_3477573172042137600_n.jpg

Stackars lilla Silverpilen fryser :(

23164516_489310161444939_1507307330738323456_n.jpg

Svärmors höns på vinterbete :D
Fy tusan

Varning för gnäll.

Jag har haft återkommande problem med en salivgång som krånglar, nu var det ett tag sen den var riktigt dum men verkar fått för sig att det är dags igen.
Hoppas det bara är tillfälligt och att det släpper av sig självt med lite hjälp genom att äta surt, ska ordna ett glas citron (som jag egentligen inte tål) och se om det kan fixa saken.
Är ju knappt förkyld mot vad jag var förut så känns ytterst onödigt.
Suck!

Halvsov en stund på spikmattan igår kväll. Tänkte testa att fixa min "falska ischias" (ont i skinka, låret och ena sidan av ländryggen) med den. Men hade väl inga större förhoppningar om att det skulle ha någon effekt. Jisses - det funkade faktiskt :D:up: ! Får ta mig ett pass till på den senare idag!
Spikmatta är faktiskt väldigt effektiv med att lösa upp spänningar. Bra med fler kortare pass än en lång :)

Nä, om man skulle ta och göra något :) ! Jag har ett draperi vid köksön att sätta upp, men jag drar mig lite för att att montera IKEA-vajern. Har för mig att jag tyckte att det var rätt "meckigt" sist....

Idag har jag hittills inte gjort ett skit. Varit ute med Vovvi och sen lagt oss i sängen och lyssnat på ljudbok.
Är lite hostig och snorig idag. Gissar att jag kört lite för hårt på sistone.
Så nu måste jag vila lite kommande vecka för att orka Australien-resa. Med min kropp är en sån resa en mardröm. Och måste ju orka jobba där nere.
Så idag blir det inte många knop gjorda här.

Tiden går så ofattbart långsamt. Jag vill rycka ur infarten jag haft i handleden sen i fredags, för den stör och är inte kopplad till något. Jag vill att läkaren ska komma hit för den dagliga undersökningen (dom börjar vid kl 9, så jag är uppenbarligen typ sist på priolistan, vilket nog är positivt). Jag vill ha lunch men har ingen lust att be om den, eftersom den inte är god (det är samma som igår). Jag vill att yrseln ska försvinna. Jag vill ha mina katter i sängen. Jag vill må någorlunda bra.
Är det så himla mycket begärt?

Tiden går så ofattbart långsamt. Jag vill rycka ur infarten jag haft i handleden sen i fredags, för den stör och är inte kopplad till något. Jag vill att läkaren ska komma hit för den dagliga undersökningen (dom börjar vid kl 9, så jag är uppenbarligen typ sist på priolistan, vilket nog är positivt). Jag vill ha lunch men har ingen lust att be om den, eftersom den inte är god (det är samma som igår). Jag vill att yrseln ska försvinna. Jag vill ha mina katter i sängen. Jag vill må någorlunda bra.
Är det så himla mycket begärt?

Nej, det är det inte :heart :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 355
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 916
· Visningar
93 390
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka