Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och så trött. Men oj så roligt att träffa alla igen :)!
Hästar ute och fodrade, gör resten sen på eftermiddagen med mockning osv. Ätit lite frukost och ska snart gå och lägga mig.

Ser nyhetsmorgon. Nyss ätit frukost. Trött. Vill inte sova för då blir det svårare att somna ikväll. Men vore skönt med en tupplur. Gäsp!

Har varit fri från en långdragen förkylning en vecka men nu har skiten tagit om.Satt i 3 veckor förra gången så det ser ut att bli en höst /vinter med förkylning .Blev väl för kallt i skogen igår .Började brumma som en björn då jag pratade så igårkväll så jag förstod vad som var på gång

Börjar bli desperat efter att få sova ordentligt på nätterna. Vaknar vid tre och kan omöjligt somna om. :arghh:

Nu ska tonåringen och jag strax åka till stallet. På em tänkte jag baka bullar.

Jag dricker kaffe för att muntra upp mig. Dricker inte kaffe alls ofta hemma längre, men kände att en koffeinkick var värt ett försök för att muntra upp mig efter gårdagens kyrkogårdsbesök. Förra året (vilket var första gången jag besökte graven öht) kändes det bra efteråt, nu känner jag mig bara genomledsen.

Lite trist väder (men ska ju va rusk på hösten), men ska väl knalla upp i skogen sen och hitta grenar till min julstjärna jag ska tillverka sen kanske.

//r

Så less på att vara sjuk nu!!! Var iofs lite trevligt att bara ligga i soffan och glo på serier, men har ont i ryggen efter det och spänningshuvudvärk istället... va fan.. kallsvettas klarar jag mig brs utan med.

Men det är väl bara att ta det lugnt idag med så jag blir frisk nån gång.
Krya på oss alla här i tråden!

Här skulle solen lysa,vilket :devil: :turd:snack :mad:.
Även om vädret slår om går det inte att måla allt är dyngsurt.
Så jag sitter väl här en stund o gör ingenting då :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 355
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
94 95 96
Svar
1 916
· Visningar
93 453
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?
  • Födda 2022