TackHu krya på dej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackHu krya på dej
Här blev det en anonym låda ur frysen med färdigt kött (av något slag), klippte ner i strimlor, kastade i lite färdig grönsaksblandning och fräste på och sen lite kryddor, soja och vatten. Denna "delikata" anordning serverades ihop med uppvärmt ris och en knäckemacka.Funderar på vad jag ska äta till kvällsmat
Krya på dig!Fick åka hem efter andra perioden. Spydde blod och mår skit.
Just nu dricker jag varm oboy, funderar om man faktiskt kan skita i kvällsmatenHär blev det en anonym låda ur frysen med färdigt kött (av något slag), klippte ner i strimlor, kastade i lite färdig grönsaksblandning och fräste på och sen lite kryddor, soja och vatten. Denna "delikata" anordning serverades ihop med uppvärmt ris och en knäckemacka.
Man borde kunna kalla det köttgryta va??
Låter ju lite mer vuxet än "hade jag inte hittat den anonyma j*a lådan med kött hade jag struntat i mat".
/hallonsaft så extremt oinspirerad på matlagning till sig själv, bläää
Jajemensan klart du kan om du fyller lilla magen med oboy, kalcium och grejor fint detJust nu dricker jag varm oboy, funderar om man faktiskt kan skita i kvällsmaten
Huuu, krya på dig!Fick åka hem efter andra perioden. Spydde blod och mår skit.
Den är dock gjord på kakao och socker, sambon missbrukar oboy, så det kan vi inte ha hemmaJajemensan klart du kan om du fyller lilla magen med oboy, kalcium och grejor fint det
Själv har jag inte köpt hem mer oboy sen jag hade en period och började ha det i kaffet (om ni minns) och inget godis, inga kakor, glass köpte jag för 1 månad sen men enda gången på väldigt länge.
Kaffe och te har jag ju socker i så tyckte jag skulle bromsa lite ett tag, går ganska bra men många knäckemackor och råa morötter blir det och en del frukt som kompensation.
Tillägg: en påse popcorn åkte med hem för ett tag sen, bukes fel.
Bra då kan du ta mera utan för dåligt samvete juDen är dock gjord på kakao och socker, sambon missbrukar oboy, så det kan vi inte ha hemma
Ja det är nog så. Fågelvägen bor vi inte så långt från området det hände så det var inte så konstigt att den var här i krokarna.