Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den blev rätt fantastisk.... :d:up:
20171104_193525.jpg

Har idag sytt 3 stora filtar, 10 små snuttar samt 18 "tuttesnuttar". Försöker banta ner lagret med "prematurtyg" inför flytten. Nu ska jag ta paus och dricka te. Kanske poppa popcorn också. Eller äta glass :idea:

Kolmörkt ute,men jag har inte ro att sitta still så jag får väl klä oss alla i blinkande o reflekterande saker och gå ut.

Men äsch :banghead: Glömde att det regnade ute och det har inte avtagit ,snarare ökat.
Tar en kaffe och äter några chokladbitar innan jag går upp o städar på ovanvåningen o kanske syr en julgardin.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 356
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
95 96 97
Svar
1 927
· Visningar
93 815
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II
  • Sabotage?