Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vansinnigt dålig dag i dag. Nästan ingen sömn i natt pga avundsjuk 5åring och orolig bebis.
Saknar min morfar enormt idag - han gick bort väldigt hastigt och oväntat i våras.
Stor orosklump i magen för världens bästa människa som ligger inlagd, känner mig så maktlös och kass. Och på helt fel plats.

Jävla skit.

Varit i huset med brorsan en vända. Nu hemma, funderar om det bara är att kasta köttfärsen jag tog upp från frysen torsdag kväll för att laga igår men inte gjorde (den har legat i kylskåp hela tiden nu) :confused:

Då var jakten över för i år . Vi beslutade att avbryta all älgjakt då det inte finns ens några spår . Hade mycket under förjakten då vi jagade kalv . Vi får kolla upp vad det beror på när det blir spårsnö. Har setts några gråben i trakten

Säg åt sambon att ta med lite powerbars och annat ätbart som går att ha i rumstemperatur. Sjukhusmaten är sällan något att hurra för men klaga! Maken fick in mellanmål när han vägrade äta maten för den var så äcklig. Smoothie, glass med chokladsås och annat smått och gott. De var rätt måna om att han skulle äta. En sköterska kom till och med bullar när hon såg att jag satt och drack kaffe hos honom.
Han har tagit med frukt och ahlgrens bilar idag. Det finns yoghurt att hämta i patientkylen om man vill, men det ger ju ingen direkt mättnad. Hade gladeligen haft en årsförbrukning av guldnougat och bananer på bänken!
Fick i mig lite mat förut i alla fall, men som du säger är den ingen höjdare. Tur att frukostmackorna är goda.

Nu har sambon åkt hem för kvällen. Får se om han kommer hit imorgon. Det är ju ändå dryga tio mil enkel väg, och det känns rätt onödigt så länge allt är stabilt. Får umgås över FaceTime istället.

Nu ska jag lista ut om Netflix eller viaplay är mest intressant för egen del. Har fått en bättre madrass också (läkaren fixade!), så jag kan ligga ner utan att få så himla ont

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 356
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
95 96 97
Svar
1 927
· Visningar
94 017
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka