Lite inspiration till nästa projekt?
gör en form
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite inspiration till nästa projekt?
gör en form
Den borde räknas som arbetsmiljöproblem, byt ut mot vad som och rädda bemanningenkanske kan byta ut den utan att någon märker?
går att ordnaSån vill jag ha! Så jag kan göra enhörnings-pepparkakor
Jag skickar dig ett pmgår att ordna
usch vet precis hur det är. Råkade ut för samma med sonen med. Krya på er.Är redan tokless. Infarten i armen gör ont, sängen är stenhård, jag ska helst ligga ner (förutom för att gå på toa, hämta frukost och sånt, men då forsar det vatten så det är vansinnigt obehagligt). Det finns ingen tv och kan inte se ut. Och inga katter, det är nog ändå värst.
Sambon är på väg hit nu, med dator och iPad. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Fördriva tid i ett vitt rum tills vi somnar av tristess, ungefär.
Om tre timmar kommer nästa dos antibiotika, är det så jag ska dela upp väntetiden framöver?
Syrran och hennes kille har fått för sig att köpa hund. En korsning husky/malamute. Ingen av dem har haft egen hund tidigare. Uppfödaren försäkrar att båda föräldrarna är lugna och tysta samt att hon aktiverar den ena ibland genom att kasta boll... jag vet inte, jag hade nog tyckt att det är en svår korsning att börja med. De ska dessutom få barn om några månader.
Kräks av den förstnämnda och får inte köra bilen hem av nr 2.Det finns ju lustgas inom tandvården samt lugnande Midazolam som är steget innan sövning .
Usch vad jobbigt för dig . Ja då är det jäkligt jobbigt , förstår ditt avog mot bedövninssprutorKräks av den förstnämnda och får inte köra bilen hem av nr 2.
Har dom sagt något mer om vad dom tror ligger bakom?Ska definitivt provas! Har lagt kudde i midjan för att bäckenet ska hamna rätt, men då får jag vansinniga tryck på lårbensknölarna (heter det så på svenska? Du fattar nog ändå). Är redan nu grymt öm i huden där, så ska jag ligga här i flera veckor kommer det bli trycksår
Helvetes jävla skit. Pirr och domningar i stora delar av kroppen, jag antar att det rör sig om ett pseudoskov eftersom att det hittills inte är några nya symtom... men det känns så kraftigt att jag är orolig för att det skulle kunna vara ett nytt. Är det sämre imorgon antar jag att det blir sjukhuset.