Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
23154876_10155313388807762_1663433999746544602_o.jpg

gör en form
Lite inspiration till nästa projekt? ;)

Kallsvettig och illamående. Hoppas och tror att det beror på ett blodtryck som är i botten, så försöker få i mig två rostade mackor till frukost. Halvägs nu :p.
Sen ska jag åka till jobbet.

Är redan tokless. Infarten i armen gör ont, sängen är stenhård, jag ska helst ligga ner (förutom för att gå på toa, hämta frukost och sånt, men då forsar det vatten så det är vansinnigt obehagligt). Det finns ingen tv och kan inte se ut. Och inga katter, det är nog ändå värst.
Sambon är på väg hit nu, med dator och iPad. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Fördriva tid i ett vitt rum tills vi somnar av tristess, ungefär.
Om tre timmar kommer nästa dos antibiotika, är det så jag ska dela upp väntetiden framöver?
usch vet precis hur det är. Råkade ut för samma med sonen med. Krya på er.

Har varit vaken halva natten. Har magkatarr från hell. Tanken är att jag ska på hockey i dag. Frågan är om jag orkar det.

Nu får jag ta och få något gjort.
Det skulle börja regna 11:00 och det har det inte gjort ännu så lika bra att jag går ut så regnet får komma då :meh:
Motivationen är grymt låg men verkar inte bli högre heller så får väl bara krasst konstatera att det är lika bra att få undan det.
Blir en liten handlingssväng för det kan ju vara bra/nödvändigt ibland.

Syrran och hennes kille har fått för sig att köpa hund. En korsning husky/malamute. Ingen av dem har haft egen hund tidigare. Uppfödaren försäkrar att båda föräldrarna är lugna och tysta samt att hon aktiverar den ena ibland genom att kasta boll... jag vet inte, jag hade nog tyckt att det är en svår korsning att börja med. De ska dessutom få barn om några månader.
:nailbiting::nailbiting::banghead::banghead:

Nu är det dag 2 när inte vädret stämmer med vad dom sagt,förvisso 10 grader men det har regnat,dimman håller på att lätta och det inbjuder inte till att leka på hög höjd.
@cili gör dig obekväm så får du som du vill bara du är tyst :idea:

Blev ingen långpromenad, utan slängde ut hundarna i trädgården i nästan en timme medan jag städade lite i verkstan. Så snart däckar de :up:

Helvetes jävla skit. Pirr och domningar i stora delar av kroppen, jag antar att det rör sig om ett pseudoskov eftersom att det hittills inte är några nya symtom... men det känns så kraftigt att jag är orolig för att det skulle kunna vara ett nytt. :( Är det sämre imorgon antar jag att det blir sjukhuset.

Ska definitivt provas! Har lagt kudde i midjan för att bäckenet ska hamna rätt, men då får jag vansinniga tryck på lårbensknölarna (heter det så på svenska? Du fattar nog ändå). Är redan nu grymt öm i huden där, så ska jag ligga här i flera veckor kommer det bli trycksår
Har dom sagt något mer om vad dom tror ligger bakom?
Är livmodertappen påverkad?
Nu får du ju antibiotika, men har dom sagt något om GBS?

Helvetes jävla skit. Pirr och domningar i stora delar av kroppen, jag antar att det rör sig om ett pseudoskov eftersom att det hittills inte är några nya symtom... men det känns så kraftigt att jag är orolig för att det skulle kunna vara ett nytt. :( Är det sämre imorgon antar jag att det blir sjukhuset.

:heart *stor kram*

Jag förstår alltför väl hur du känner dig. Nu är ju våra sjukdomar verkligen inte jämförbara (min är betydligt lindrigare) men jag går upp i puls direkt och tror det värsta om magen börjar krångla. Jag mår lite illa varje gång jag får brev från avdelningen efter jag tagit prover också även om det för det mesta sett bra ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 362
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
95 96 97
Svar
1 935
· Visningar
94 215
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat