Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
:meh: Finns en tråd om huskys på hundforumet. Den säger det mesta.

Jag och sambon har en bekant som hade fyra husky. De var ute i hundgård dagtid och vår bekant använde nån slags sparkcykel för att de skulle få dra men alla lister i lägenheten var ändå förstörda :crazy:

Kan jag få antyda att din syster med man är idioter i det här fallet? Och uppfödaren ännu värre. Men visst, är man inte rädd om inredningen, huset/lägenheten och sig själva så kör på :up:

Det antydde jag och mamma också men tyvärr är min syster en sån där kärring mot strömmen i såna här fall. Jag frågade om uppfödaren var erfaren/seriös men har inte fått svar. När uppfödaren säger att föräldrarna är lugna (mamman är bara fyra och tyst - den som är husky) och pappan (malamuten) motioneras ibland när det kastas boll får mina varningsklockor att väsnas nåt infernaliskt - och jag kan ytterst lite om hundar. Och få hem en valp nu och få barn i feb/mars känns inte lyckat.

Råkade kolla vädret vilket inte gav så uppmuntrande information, det ska tydligen börja regna snart förvisso inte så mycket eller länge men jag hade ju tänkt att sticka och handla.
Just nu känns det inte lockande alls men skulle verkligen behöva.
Om jag fyller på kaffemuggen kan jag vänta en stund till :angel:

@cili ligga och glo på den tavlan lät ju lagom inspirerande.
Du kanske ska be om lite målarfärg och en målarduk?
Be sambon smuggla med katterna ;)
Lider med dig och håller tummarna att dom åtminstone kan ordna en madrass som fungerar bättre för dig.

23154876_10155313388807762_1663433999746544602_o.jpg

gör en form

Sitter och letar ett ställe för nyårsfirande. Berns blev nedröstat av de andra som ska med, nu röstar jag för Sundbyholms slott... Vi får väl se...

Råkade kolla vädret vilket inte gav så uppmuntrande information, det ska tydligen börja regna snart förvisso inte så mycket eller länge men jag hade ju tänkt att sticka och handla.
Just nu känns det inte lockande alls men skulle verkligen behöva.
Om jag fyller på kaffemuggen kan jag vänta en stund till :angel:

@cili ligga och glo på den tavlan lät ju lagom inspirerande.
Du kanske ska be om lite målarfärg och en målarduk?
Be sambon smuggla med katterna ;)
Lider med dig och håller tummarna att dom åtminstone kan ordna en madrass som fungerar bättre för dig.
Visade jag någon bild på den? Annars kan det ordnas, så ni alla får avnjuta konsten

Har provat och det är det vi använder istället för narkos,men jag är ju inte mindre rädd för det,allt som sticks är en spruta :o
Jag sprutar inte ens mina djur (häst) eller tidigare när jag jobbade i vården så har jag alltid undvikit att spruta någon.Jag klarar inte ens av att titta på en bäckenbottenspruta utan att bli likblek o kallsvettig.
Det finns ju lustgas inom tandvården samt lugnande Midazolam som är steget innan sövning .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 362
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
95 96 97
Svar
1 935
· Visningar
94 215
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat