Vi fortsätter sysselsätta oss med?, Del 71

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i bilen och gror är gråter. Varit i djurminneslunden och tänt ljus för min älskade katt som dog i våras. Saknar henne nåt fruktansvärt :heart
Hem och gosa med mina två pälsbollar så kommer det kännas bättre.

Mamma och pappa åkte hem för några timmar sen. Vi har fått mycket gjort och det känns bra. Nu slappar vi i soffan och kollar ifatt Det stora hoppet :)

Sitter på tåget på väg hem. Men tåget står stilla och beräknas göra så en bra stund till eftersom tåget före oss krockat med en älg och behöver evakueras. :meh:

Sitter i bilen och gror är gråter. Varit i djurminneslunden och tänt ljus för min älskade katt som dog i våras. Saknar henne nåt fruktansvärt :heart
Hem och gosa med mina två pälsbollar så kommer det kännas bättre.
:heart

När sambon berättade hur han kom hem igår, och sen såg Boll sitta och vänta på mig vid dörren så rann tårarna här också. Älskade, älskade djur.

Trött som bara den. Längtar till sängen. Men klockan är bara barnet och jag hade tänkt titta på Så mycket bättre.
Man KAN bara inte gå och lägga sig när klockan inte ens är sju

Håller på att tvättar. Har även städat bort en hel del skit och äntligen börjar det bli fräscht i lägenheten igen. Funderar på att möblera om imorgon!:)

Vi käkade en god middag och lagom till vi var klara spydde minstingen ner sig :meh: oooo vad jag älskar bebistiden! (Jo det gör jag men inte när hela ungen och kläderna är indränkta i spyor). Tur vi har tvättid ikväll! :up:

Jobbar i butiken i helgen. Kör lite extrajobb också och ska hämta person och ledsaga hem ikväll. Behöver ändå spara ihop i runda slängar 5-6 millar för att köpa ny lägenhet så lika bra att köra "all in" :laugh: ( :banghead: )

Nu sitter jag dock i soffan och småfryser och ska försöka gå ner och köpa take away på nåt lämpligt hak.

Ska till Ge-kås nästa måndag. Jag har inte varit där på minst åtta år och vet inte riktigt vad som väntar :nailbiting: Det lär vara myyyycket större än när jag var där senast.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
3 356
Senast: Catsu
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
95 96 97
Svar
1 927
· Visningar
93 815
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II
  • Sabotage?